Χάστε 6 – 8 κιλά σε μόλις 2 εβδομάδες !

Μια δίαιτα αστραπή για γρήγορη απώλεια βάρους …

Έχουμε ακούσει για πάρα πολλές δίαιτες που υπόσχονται γρήγορη απώλεια κιλών και τελικά αποδεικνύονται μια φούσκα και τίποτα παραπάνω ! Το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων αυτών των προγραμμάτων για ταχεία απώλεια βάρους είναι πως είναι τρομερά ανθυγιεινά και επιβλαβή για τον οργανισμό.dieting-green-coffee-greece

Εμείς σας προτείνουμε ένα διατροφικό πρόγραμμα :

  • ταχύτατο
  • εύκολο
  • ασφαλές
  • και κυρίως ΥΓΙΕΙΝΟ

που θα σας βοηθήσει να απαλλαγείτε γρήγορα από όλα αυτά τα περιττά κιλά και μάλιστα :

  • χωρίς σωματική άσκηση
  • χωρίς κόπο
  • χωρίς ιδρώτα
  • και χωρίς παράλογες στερήσεις

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ : Το μεγάλο ατού του συγκεκριμένου πλάνου διατροφής είναι πως στηρίζεται στην “μεσογειακή διατροφή” … που θεωρείται και επίσημα από όλους τους ειδικούς και τους επιστήμονες η ιδανικότερη διατροφή για την υγεία !

ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ : Η δίαιτα αυτή μπορεί να προσαρμοστεί στα δικά σας μέτρα και στις δικές σας γευστικές προτιμήσεις, γεγονός που την καθιστά αμέσως πολύ πιο βατή και εύκολη στην εφαρμογή και την διεκπεραίωσή της !

Το (ενδεικτικό) πρόγραμμα της “ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΔΙΑΙΤΑΣ” !

Η δίαιτα αυτή περιλαμβάνει 5 γέυματα την κάθε ημέρα ! Ούτε 1, ούτε 2, ούτε 3 ! % ολόκληρα γεύματα που θα σας κρατήσουν χορτάτους, θα σας δώσουν γευστική απόλαυση και παράλληλα θα εφοδιάσουν τον οργανισμό σας με όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες !

  • ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο για το ξεκίνημα της ημέρας δυναμικά και με γεμάτες τις μπαταρίες ! Ένα ποτήρι καφέ λοιπόν … δεν είναι αρκετό, αφού θα σας κάνει να πεινάτε διπλά στην πορεία της ημέρας !

Ένα ποτήρι καφέ (χωρίς ζάχαρη), 1 τοστάκι με 1 φέτα γαλοπούλα και 1 φέτα τυρί άπαχο είναι ένα ικανοποιητικό πρωινό γεύμα για να σας κρατήσει χορτάτους ως το ενδιάμεσο σνακ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σε περίπτωση που δεν είστε λάτρης του καφέ, μπορείτε να τον αντικαταστήσετε με 1 ποτήρι φρεσκοστιμμένο χυμό ή με 1 ποτήρι πράσινο τσάι (φυσικά χωρίς προσθήκη ζάχαρης). Εάν θέλετε να γλυκάνετε το τσάι σας προσθέστε μια κοφτή κουταλιά μέλι.

  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΝΑΚ

Το ενδιάμεσο σνακ ιδανικά μπορεί να είναι ένα φρούτο εποχής ή μια χούφτα αμύγδαλα ή μια μπάρα δημητριακών.

  • ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ ΓΕΥΜΑ

Το μεσημεριανό γεύμα, εξίσου σημαντικό με το πρωινό γεύμα, πρέπει να είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες ! Τα λαχανικά δεν πρέπει ΠΟΤΕ να απουσιάζουν από αυτό !

Μερικά προτεινόμενα πιάτα για μεσημεριανό είναι φρέσκο ψάρι με σαλάτα (απεριόριστη ποσότητα), 1 μπριζόλα ψητή με σαλάτα (απεριόριστη ποσότητα), όσπρια με λίγο ανθότυρο, φασολάκια φρέσκα λαδερά με λίγο ανθότυρο, μακαρόνια (χωρίς λάδι ή βούτυρο) με κόκκινη σάλτσα και πολλές αντίστοιχες παραλλαγές που μπορείτε εσείς να επινοήσετε με βάση τις γευστικές σας προτιμήσεις !

  • ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ ΣΝΑΚ

Το απογευματινό ενδιάμεσο σνακ μπορεί να είναι επίσης ένα φρούτο εποχής ή 1 γιαούρτι 0 % – 2 % λιπαρά.

  • ΒΡΑΔΙΝΟ ΓΕΥΜΑ

Τέλος, το βραδινό γεύμα, μπορεί να είναι ψητά λαχανικά, 1 μερίδα ψητό κοτόπουλο (στήθος) με σαλάτα (απεριόριστη ποσότητα), 2 – 3 καλαμάκια κοτόπουλο με σαλάτα (απεριόριστη), 1 κονσέρβα τόνου (σε νερό) με πράσινη σαλάτα (απεριόριστη ποσότητα) και μια κουταλιά της σούπας φρέσκο ελαιόλαδο.

Αφήστε τη φαντασία σας και δημιουργήστε και τα δικά σας πιάτα (ισάξια βέβαια των προαναφερθέντων) και ετοιμάστε το δικό σας εβδομαδιαίο πλάνο διατροφής !

Uncategorized

Comments are closed.