Και όμως … πρέπει να τα τρως ΚΑΘΕ μέρα !!!

Το ήξερες ;;;

Υπάρχουν φαγητά που πρέπει να τρώμε και φυσικά υπάρχουν και φαγητά που δεν πρέπει να τρώμε ή που έστω πρέπει να αποφεύγουμε να τα τρώμε συχνά. Μέχρι σήμερα θεωρούσες ότι ήξερες ποια από αυτά πρέπει να αποφέυγεις και ποια όχι … μήπως όμως τελικά δεν τα ξέρεις και τόσο καλά ;chocolate-green-coffee-greece

Σύμφωνα με ειδικούς διατροφολόγους και γιατρούς, οι ακόλουθες τροφές πρέπει να καταναλώνονται καθημερινά από το άτομο, ώστε να διατηρήσει γερό και υγιή τον οργανισμό του. Μερικές από αυτές σίγουρα τις φαντάζεσαι … ενώ μερικές άλλες δε θα πιστεύεις ότι υπάρχουν σε αυτή τη λίστα !

Τροφές για ΚΑΘΕ μέρα !!!

1η τροφή : τα πορτοκάλια

Τα πορτοκάλια είναι η βασική πηγή βιταμίνης C για τον οργανισμό, ενώ μπορεί να καλύψει εξ’ολοκλήρου τις ανάγκες του για ολόκληρη την ημέρα ! Επίσης, τα πορτοκάλια παρέχουν στον οργανισμό βιταμίνη Α και βιταμίνη Β1, ενώ είναι πολύ σημαντική και η περιεκτικότητά τους σε αμινοξέα, σεβήτα – καροτένιο, φολικό οξύ, νάτριο, χλώριο, ψευδάργυρο, μαγγάνιο,ιώδιο, φώσφορο, ασβέστιο, πηκτίνη, κάλιο και σίδηρο.

Τα πορτοκάλια παρέχουν ισχυρή αντιοξειδωτική, αντικαρκινική και αντιφλεγμονώδη δράση, τονώνουν το ανοσοποιητικό σύστημα και προωθούν την καλύτερη υγεία !

2η τροφή : το γιαούρτι

Το γιαούρτι ανήκει στα λεγόμενα προβιοτικά προϊόντα και αποτελεί μια εκπληκτική πηγή ζωικών πρωτεϊνών πολύ υψηλής βιολογικής αξίας και πολύ μεγάλης σημασίας για τον οργανισμό. Το γιαούρτι, σύμφωνα με τους ειδικούς, υπερτερεί σε οφέλη για τον οργανισμό ακόμα και από το γάλα, αφού οι πρωτεΐνες που προσφέρει στον οργανισμό είναι πολύ πιο , από τις αντίστοιχες που προσφέρει το γάλα. Ωστόσο, όπως και το γάλα έτσι και το γιαούρτι, είναι πολύ πλούσιο σε ασβέστιο και (ένα κεσεδάκι) καλύπτει περίπου το 50 % των ημερήσιων αναγκών του οργανισμού !

Συμβάλλει στην ομαλή λειτουργία του εντέρου και βοηθάει στην μείωση των επιπέδων της χοληστερίνης στο αίμα.

3η τροφή : τα καρύδια

Τα καρύδια είναι μια ακόμα υπερτροφή που πρέπει να εντάξουμε στις καθημερινές μας συνήθειες. Είναι πολύ πλούσια σε ωφέλιμες φυτικές ίνες, σε βιταμίνες, αλλά και σε πολύτιμα καλά λιπαρά απαραίτητα για την καλή λειτουργία του οργανισμού. Τα καρύδια προφυλάσσουν την καρδιά και προστατεύουν από καρδιαγγειακά νοσήματα, ενώ παράλληλα φροντίζουν και για την καλή εμφάνιση του ατόμου παρέχοντας πολύτιμες πρωτεΐνες (απαραίτητες για την μυική ενδυνάμωση) !

4η τροφή : το ελαιόλαδο

Το αγνό παρθένο ελαιόλαδο είναι μια από τις πολυτιμότερες τροφές, αφού αποτελεί μια ιδανική πηγή καλών λιπαρών για τον οργανισμό. Το ελαιόλαδο προστατεύει τον οργανισμό από τις καρδιακές παθήσεις και ελέγχει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Πρόκειται για μια εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών στοιχείων που προσφέρουν ισχυρή αντικαρκινική δράση.

5η τροφή : η σοκολάτα

Και όμως η σοκολάτα είναι μια από τις τροφές που μπορούμε να τρώμε καθημερινά (φυσικά με μέτρο !). Η σοκολάτα, και βέβαια εννοούμε την μαύρη σοκολάτα, μπορεί να ελέγξει και να διατηρήσει χαμηλά τα επίπεδα της αρτηριακής πίεσης, να ελέγξει τα επίπεδα της χοληστερόλης, ενώ είναι και ένα από τα καλύτερα τρόφιμα με αντικαταθλιπτική δράση !

Uncategorized

Comments are closed.