Οι καλύτερες τροφές για ενέργεια στο γυμναστήριο !

Γυμναστήριο & Διατροφή

Το γυμναστήριο και η άσκηση γενικότερα, χρειάζεται σωστή και προσεγμένη διατροφή … γεγονός που πολλοί αγνοούν ! Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι ασκούμενοι, είναι να πηγαίνουν νηστικοί στην προπόνησή τους, με αποτέλεσμα να “ξεμένουν” από ενέργεια και να μην μπορούν να αποδώσουν στην άσκηση. Τι σημαίνει αυτό ;;; ΑΔΙΚΟΣ ΚΟΠΟΣ και ΧΑΜΕΝΗ ΩΡΑ στο γυμναστήριο !gym-green-coffee-greece

Υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα τρόφιμα που ενδείκνυνται για κατανάλωση πριν από την σωματική σας άσκηση, αφού μπορούν και τονώνουν τον οργανισμό και τον τροφοδοτούν με μεγάλα ποσά ενέργειας ! Με αυτό τον τρόπο επιτυγχάνετε και καλυτερη απόδοση στις ασκήσεις και μεγαλύτερη αντοχή !

Οι “τροφές – καύσιμα” για το γυμναστήριο !

Τροφή Νο 1 : Το μέλι

Το μέλι είναι μια πραγματικά μαγική τροφή ! Πρόκειται για έναν απίστευτα υγιεινό υδατάνθρακα (ΝΑΙ … Υπάρχουν και τέτοιοι !), που λόγω της φρουκτόζης και της γλυκόζης που περιέχει, παρέχει απίστευτη τόνωση στον οργανισμό και του δίνει μια μοναδική ενεργειακή ώθηση !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το μέλι είναι πλούσιο σε βιταμίνη Β2, βιταμίνη Β3, βιταμίνη Β5, βιταμίνη Β9, βιταμίνη C, σίδηρο, ασβέστιο, κάλιο, νάτριο, ψευδάργυρο και φώσφορο.

Δεν είναι καθόλου τυχαία η κατανάλωση μελιού και από bodybuilders και γενικά άτομα που αποσκοπούν στη γράμμωση του σώματός τους ! Λόγω της ιδιαίτερης σύστασής του, το μέλι ως πηγή υδατανθράκων, απορροφάται ευκολότερα και καλύτερα από τον οργανισμό σε σχέση με άλλα σχετικά σκευάσματα !

Τροφή Νο 2 : Ο καφές

Ο καφές είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος να ενισχύσουμε την ενέργειά μας … είτε πριν τη δουλειά είτε πριν το γυμναστήριο ! Έρευνες αποδεικνύουν, πως ένα φλιτζάνι καφέ πριν από την προπόνηση, μπορεί να ενισχύσει σε μεγάλο βαθμό τα οφέλη της άσκησης και να μεγιστοποιήσει την απώλεια βάρους !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σύμφωνα με μια ισπανική μελέτη που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Sport Nutrition and Exercise Metabolism, οι αθλητές που έλαβαν καφεΐνη πριν από την προπόνησή τους, έκαψαν περίπου 15% περισσότερες θερμίδες σε σύγκριση με εκείνους που έλαβαν απλά ένα εικονικό φάρμακο (το λεγόμενο placebo).

Τροφή Νο 3 : Η σοκολάτα

Η σοκολάτα είναι μια ιδανική τροφή για ΠΡΙΝ (και το τονίζουμε αυτό !!!) την προπόνηση.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μάλιστα, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, η σοκολάτα (και πιο συγκεκριμένα η μαύρη σοκολάτα), έχει την ικανότητα να τονώνει την καρδιά με τρόπο παρόμοιο με εκείνον την έντονης αερόβιας σωματικής άσκησης !

Η ουσία επικατεχίνη που βρίσκεται στο κακάο και κατ’επέκταση και στην μαύρη σοκολάτα, αυξάνει τον αριθμό των μιτοχονδρίων στα κύτταρα των μυών, ακριβώς όπως και η αερόβια άσκηση (π.χ. το τρέξιμο, το ποδήλατο, το κολύμπι).

Τροφή Νο 4 : Το γιαούρτι

Σας φαίνεται περίεργο, αλλά το γιαούρτι είναι ένα εξαιρετικό σνακ για ΜΕΤΑ την προπόνηση ! Το εξαιρετικό μείγμα υδατανθράκων και πρωτεϊνών που προσφέρει ένα κεσεδάκι γιαούρτι στον οργανισμό, είναι το καλύτερο για την αποθεραπεία των μυών μετά την σωματική άσκηση και την καταπόνησή τους !

Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού διοχετεύουν στον οργανισμό πολύτιμα αμινοξέα που βοηθούν στην αναδόμηση των μυών, ενώ οι υδατάνθρακές του τονώνουν και ενεργοποιούν ξανά τους κουρασμένους μύες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ιδανικά, μαζί με το γιαούρτι, μπορείτε να πίνετε και ένα ποτήρι (τουλάχιστον !!!) νερό ! Το νερό απορροφάται καλύτερα λόγω των πρωτεϊνών και δεν κινδυνεύουμε από αφυδάτωση !

Uncategorized , , ,

Comments are closed.