Τρικ για αδύνατα και καλλίγραμμα πόδια …

Η δύναμη … μια όμορφης εικόνας !

Ποια γυναίκα δεν ονειρεύεται όμορφα πόδια που να τραβάνε τα αντρικά βλέμματα ;

Τι συμβαίνει όμως όταν τα πόδια σας δεν είναι και τόσο καλοσχηματισμένα για κοντές φούστες και σορτσάκια ;

Τι χρειάζεται για να αποκτήσετε και εσείς τα όμορφα και σέξυ πόδια που ονειρεύεστε ;sexy-legs-green-coffee-greece

Εάν το αδυνάτισμα σας φαίνεται δύσκολη υπόθεση, τότε το να καταφέρεται να φτιάξετε το σχήμα των ποδιών σας, θα πρέπει να φαντάζει ακατόρθωτο στα μάτια σας ! Και όμως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ !

Τα όμορφα πόδια είναι βασικό όπλο κάθε γυναίκας και φυσικά απώτερος στόχος της κάθε φορά που προσπαθεί να ελέγξει το βάρος της και να μειώσει τα κιλά της. Κάθε φορά όμως, παρά τις διάφορες δίαιτες που εφαρμόζουμε, παρά τα κιλά που καταφέρνουμε να χάσουμε, δεν καταφέρνουμε να βελτιώσουμε την εικόνα των όχι και τόσο καλοσχηματισμένων ποδιών μας.

Τι φταίει και οι δίαιτες δεν αποδίδουν στο σμίλεμα των ποδιών ;

Τι κάνουμε λάθος και τι πρέπει να αλλάξουμε ;

Είναι θέμα διατροφής ή γυμναστικής τα όμορφα πόδια ;

Στην κοινωνία που ζούμε, όπου η εικόνα είναι δύναμη, τα καλλίγραμμα πόδια είναι must για κάθε γυναίκα ! Πολλές απολαμβάνουν το δώρο αυτό από την ίδια τη φύση (λόγω γονιδίων), ενώ άλλες πρέπει να παλέψουμε σκληρά για να το αποκτήσουμε … σίγουρα πάντως μπορούμε όλες να το έχουμε !!!

Αποτελεσματικό αδυνάτισμα … στα πόδια !!!

Το αποτελεσματικό αδυνάτισμα στην περιοχή των ποδιών, δυστυχώς δεν είναι τόσο απλή υπόθεση, αφού δεν εξαρτάται αποκλειστικά από κάποιο πρόγραμμα δίαιτας ή διατροφής, ούτε από κάποιο πρόγραμμα ασκήσεων. Βασικά, τα όμορφα πόδια, κερδίζονται μόνο με συνέπεια, θέληση και προσπάθεια … πολλή πολλή πολλή προσπάθεια !

Συνδυάζοντας λοιπόν ένα σωστό και ισορροπημένο διατροφικό πλάνο με ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα ασκήσεων, και φυσικά έχοντας πάντα στο μυαλό μας την επίτευξη του στόχου, μπορούμε να κατορθώσουμε να αποκτήσουμε τα πιο όμορφα και άξια θαυμασμού πόδια (και δεν είναι ψέμα !).

Οι διατροφικοί κανόνες … για τα πόδια !

Μια σωστή διατροφή είναι το παν για ένα όμορφο σώμα και έναν γερό οργανισμό … αλλά πιο συγκεκριμένα, για να αποκτήσω τα καλλίγραμμα πόδια που πάντα ονειρευόμουν, τι πρέπει να γνωρίζω ;

Νο 1 : Αποφεύγω τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Νο 2 : Φροντίζω σε κάθε γεύμα μου να περιέχονται άφθονα φρούτα και λαχανικά.

Νο 3 : Κάθε γεύμα μου πρέπει να περιέχει κάποια μορφή πρωτεΐνης (ζωική ή φυτική).

Νο 4 : Εντάσσω στη διατροφή μου γαλακτοκομικά προϊόντα που ευνοούν το αδυνάτισμα των ποδιών.

Νο 5 : Αποφεύγω τα fast food.

Νο 6 : Αποφεύγω όλα αυτά τα τόσο δελεαστικά αλλά τόσο παχυντικά σνακ (όπως τα μπισκότα, τα κριτσίνια, τα τσιπς, τα κουλουράκια).

Νο 7 : Προτιμώ τα φαγητά μου να είναι ψητά ή βραστά και όχι τηγανιτά.

Νο 8 : Δεν τρώω αργά το βράδυ ή αλλιώς προτιμώ ένα ελαφρύ σνακ (όπως ένα φρούτο ή μια σαλάτα).

Νο 9 : Αποφεύγω να τρώω σε ένα γεύμα μακαρόνια, ψωμί και πατάτες μαζί.

Νο 10 : Δεν τρώω υδατάνθρακες μετά τις 6 το απόγευμα γιατί αποθηκεύονται ως λίπος στο σώμα (και στους γλουτούς και τις γάμπες επίσης).

Νο 11 : Αποφεύγω το αλάτι γιατί δημιουργεί κατακράτηση και πρήξιμο.

Νο 12 : Αποφεύγω τη ζάχαρη και τα διάφορα γλυκίσματα.

Νο 13 : Πίνω άφθονο νερό καθημερινά.

Γυμναστική για τα πόδια … υπάρχει ;;;

Φυσικά ! Υπάρχουν ειδικές ασκήσεις για να δυναμώσετε, να σφίξετε και να σμιλέψετε τα πόδια σας … αλλά και τους γλουτούς σας ! Ένας ειδικός γυμναστής μπορεί να σας δώσει τις κατάλληλες ασκήσεις και να σας εξηγήσει τον σωστό τρόπο εκπόνησής τους !

Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρετε στον γυμναστή σας τους τυχόν τραυματισμούς, ώστε να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα άσκησης κατάλληλο για εσάς !

Uncategorized , , , ,

Comments are closed.