Τέλειοι κοιλιακοί : Ζηλεύεις ; Να τι πρέπει να κάνεις !

Απόκτησε και εσύ τους κοιλιακούς των μοντέλων !

Ξεφυλλίζεις περιοδικά και αναρωτιέσαι τι δεν κάνεις σωστά και οι κοιλιακοί σου δεν είναι όπως των μοντέλων ! Δεν είναι ότι τρως πολύ (αφού με πολύ κόπο έχεις περιορίσει τα γεύματά σου και έχεις κόψει εκείνες τις “βρώμικες” λιχουδιές που συνήθιζες να τρως τα βράδια στον καναπέ μπροστά από την τηλεόραση), δεν είναι ότι δεν γυμνάζεσαι (αφού επίσης με πάρα πολύ κόπο, μόλις τελειώσεις τη δουλειά στο γραφείο, παίρνεις το σακκίδιό σου, βάζεις τη φόρμα σου και πας να “χτυπηθείς” στα όργανα του γυμναστηρίου) και σίγουρα δεν είναι θέμα τύχης !eating-salad-green-coffee-greece

Φυσικά και όχι ! Είναι θέμα σωστής και λανθασμένης τακτικής ! Δες τι κάνουν ΣΩΣΤΑ τα μοντέλα και έτσι θα μπορέσεις να αναγνωρίσεις το δικό σου ΛΑΘΟΣ και να το διορθώσεις !

Κάνε τα λάθη … σωστά !

ΛΑΘΟΣ : “Δεν έχω χρόνο !”

ΣΩΣΤΟ : “Θα κάνω έστω 20 – 30 λεπτάκια βασικές ασκήσεις !”

Ο χρόνος είναι κάτι σχετικό … αλλά η δικαιολογία ότι δεν έχεις χρόνο δεν είναι πλέον αποδεκτή ! Ακόμα και 20 μόνο λεπτάκια την ημέρα μπορούν να κάνουν τη διαφορά ! Αφιέρωσε 20 λεπτάκια για να κάνεις 2 – 3 ποιοτικές ασκησούλες και ας χάσεις το αγαπημένο σου σίριαλ στην τηλεόραση. Μερικοί κοιλιακοί και ασκήσεις με βαράκια που θα συνδυάζουν και την άσκηση των κοιλιακών σου μυών, θα κρατήσουν “άγρυπνους” τους κοιλιακούς σου και δε θα τους επιτρέψουν ποτέ να πλαδαρέψουν !

ΛΑΘΟΣ : “Γυμνάζομαι … άρα θα φάω ό,τι θέλω !”

ΣΩΣΤΟ : “Θα φάω ένα γεύμα πλούσιο σε φυτικές διαιτητικές ίνες !”

Η διακαιολογία για να πέσεις με τα μούτρα στο φαΐ δεν υπάρχει ! Το γεγονός ότι με την γυμναστική καις θερμίδες, δεν διακιολογεί την αλόγιστη επιδρομή που κάνεις μετά στο ψυγείο. Τα γεύματά σου πρέπει να είναι σωστά δομημένα για να μπορέσεις να χτίσεις μυική μάζα, και παράλληλα να είναι υγιεινά. Ένα υγιεινό λοιπόν πιάτο δομείται με βάση τις φυτικές ίνες.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, για κάθε 10 περίπου γραμμάρια ωφέλιμων φυτικών ινών που καταναλώνει ένα άτομο, το σπλαχνικό λίπος (το λίπος που παρατηρείται στην περιοχή της κοιλιάς και εμποδίζει την εμφάνιση των κοιλιακών μυών … δηλαδή της λεγόμενης γράμμωσης) μειώνεται κατά περίπου 3.7 % σε διάστημα 5 ετών !

ΛΑΘΟΣ : “Δεν πειράζει αν ξενυχτήσω !”

ΣΩΣΤΟ : “Θα κοιμηθώ νωρίς για να είμαι γεμάτη δύναμη αύριο !”

Ας μην είμαστε υπερβολικοί ! Και θα τύχει να βγείτε, και θα τύχει να είστε στο κρεβάτι και να μη σας παίρνει ο ύπνος, και θα τύχει να βλέπετε την αγαπημένη σας ταινία και να παρασυρθείτε σε ξενύχτι. Όταν αυτό δεν γίνεται κατ’εξακολούθηση είναι φυσιολογικό και δεν έχει επιπτώσεις. Όταν όμως αυτό γίνεται καθημερινά … τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα ! Μετά από ένα ξενύχτι, το πιο πιθανό είναι να παραλείψεις την προπόνησή σου. Ακόμα όμως και να μην γίνει αυτό … σίγουρα δε θα αποδώσεις στον βαθμό που θα απέδιδες ξεκούραστος.

Σημαντικό είναι επίσης να αναφέρουμε πως ο ύπνος φαίνεται να σχετίζεται άμεσα με την παχυσαρκία !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες, τα άτομα που δεν κοιμούνται σωστά (κάτω από 5 ώρες ύπνου), εμφανίζουν μεγαλύτερο ΔΜΣ (Δείκτη Μάζας Σώματος) και μεγαλύτερα αποθέματα κοιλιακού λίπους !

Ιδανικά, ένα άτομο θα πρέπει να κοιμάται περίπου 8 ώρες την ημέρα για να διατηρεί υγιή των οργανισμό του και αποδοτικές όλες τις λειτουργίες του.

ΛΑΘΟΣ : “Δε θα φάω μεσημεριανό !”

ΣΩΣΤΟ : “Θα φάω και τα 5 γεύματα που μου αναλογούν σε μια ημέρα !”

Νομίζεις πως αν παραλείπεις γεύματα θα χάσεις τα παχάκια που έχουν συσσωρευτεί στην κοιλίτσα σου ; Απατάσαι ! Όσο εσύ αποφεύγεις γεύματα, τόσο ο οργανισμός σου αισθάνεται να απειλείται, με αποτέλεσμα να αποθηκεύει καθετί που τρως με τη μορφή λίπους, ώστε να έχει ενέργεια όταν και αν του χρειαστεί ! Αποτέλεσμα ;;; Αντί να μειώνεις το λίπος που έχεις … εσύ το πολλαπλασιάζεις !

Uncategorized ,

Comments are closed.