Θρεπτική σαλάτα με ρόκα και σολομό !

Καλοκαιρινές δροσερές σαλάτες … με λίγες θερμίδες !

Μια σαλάτα μπορεί να σας ακούγεται ανεπαρκής σαν κυρίως γεύμα … αλλά κάνετε μεγάλο λάθος ! Αν η σαλάτα περιέχει όλα τα απαραίτητα συστατικά που έχει ανάγκη ο οργανισμός για να πάρει ενέργεια και να διατηρείται υγιής, τότε είναι ένα απόλυτα θρεπτικό γεύμα που μπορεί να διατηρήσει και τη σιλουέτα σας ανέπαφη από περιττά κιλά, από ψωμάκια, από φούσκωμα, από κυτταρίτιδα και από χαλάρωση !salmon-salad-green-coffee-greece

Μια γευστική – θρεπτική πρόταση για γεύμα !

ΣΟΛΟΜΟΣ ΣΕ ΣΑΛΑΤΑ ΡΟΚΑΣ

Συστατικά :

  • 4 φιλέτα σολομού
  • 1/4 κουταλάκι του γλυκού μαύρο πιπέρι
  • 1/4 του γλυκού αλάτι kosher
  • γιαούρτι χωρίς λιπαρά (περίπου 2 κουταλιές της σούπας)
  • ελαιόλαδο (περίπου 2 κουταλιές της σούπας)
  • χυμός φρέσκου λεμονιού (περίπου 2 κουταλιές της σούπας)
  • λίγος φρεσκοκομμένος βασιλικός
  • κρέμα γάλακτος με χαμηλά λιπαρά(περίπου 2 κουταλιές της σούπας)
  • κάπαρη
  • κρεμμύδι ψιλοκομμένο σε φέτες
  • ρόκα

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ιδανικά χρησιμοποιήστε baby – ρόκα που τα φύλλα της είναι πιο μικρά και πιο τρυφερά !

Διαδικασία :

  • Πλένετε πολύ καλά τα φυλλα της ρόκας και τα στραγγίζετε καλά.
  • Κόβετε το κρεμμύδι σε πολύ λεπτές φέτες.
  • Πάρτε τα φιλέτα του σολομού και βάλτε αλάτι και πιπέρι.
  • Βάζετε ένα τηγάνι στη φωτιά και αφήνετε να κάψει.
  • Βάζετε λίγο ελαιόλαδο στο τηγάνι και προσθέτετε τα φιλέτα με την πλευρά της πέτσας.
  • Αφήνετε περίπου 5 με 6 λεπτά κάθε πλευρά να ψηθεί και αφαιρείτε από τη φωτιά.
  • Αφήνετε τα φιλέτα να κρυώσουν.
  • Σε ένα μπολ βάζετε την κάπαρη, το γιαούρτι, το χυμό λεμονιού, το αλάτι, το πιπέρι, την κρέμα γάλακτος και αφήνετε στο ψυγείο για τουλάχιστον 3 ώρες.
  • Βάζετε όλα τα λαχανικά σε ένα μεγάλο πιάτο (την ρόκα, τα κρεμμύδια, την κάπαρη και τον βασιλικό).
  • Βάζετε αλάτι, πιπέρι και ελαιόλαδο.
  • Ακουμπάτε τα φιλέτα σολομού επάνω και περιχύνετε με τη σως.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ :

(!!!) : Μια κούπα ρόκα αποδίδει ΜΟΝΟ 5 θερμίδες περίπου ! Εκτός από πολύ υγιεινή λοιπόν, η ρόκα, είναι κατάλληλη και για δίαιτα και απώλεια βάρους ! Η ελαφρώς πικρή της γεύση την κάνει πολύ ξεχωριστή και ιδιαίτερη και συνδυάζεται εύκολα με διάφορα υλικά αποδίδοντας πολλούς διαφορετικούς γευστικούς συνδυασμούς !

(!!!) : Η ρόκα παρέχει ισχυρή αντικαρκινική δράση στον οργανισμό λόγω της πληθώρας αντιοξειδωτικών στοιχείων που περιέχει.

(!!!) : Η ρόκα είναι εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνη Β και πιο συγκεκριμένα σε φυλλικό οξύ ! Περιέχει μάλιστα περίπου 19 μικρογραμμάρια φυλλικού οξέος σε ποσότητα μιας κούπας !

(!!!) : Η ρόκα προσφέρει επίσης βιταμίνη Α, βιταμίνη Κ, αλλά και βιταμίνη C.

(!!!) : Η ρόκα είναι πλούσια σε χλωροφύλλη που ευνοεί μια σειρά μεταβολικών λειτουργιών του οργανισμού !

Uncategorized

Comments are closed.