Retro running ή αλλιώς … τρέξε ανάποδα !!!

Retro running : Μια νέα τάση στο fitness που θα κάνει πάταγο !!!

(!!!) : Το Retro running είναι ένα τρέξιμο διαφορετικό … είναι ένα τρέξιμο ανάποδο ! Πρόκειται για μια πολύ φρέσκια και πολύ παράξενη τάση του fitness, που σύμφωνα όμως με τους ειδικούς … μπορεί να αυξήσει απίστευτα τις καύσεις λίπους που πραγματοποιεί ο οργανισμός ;retro-running-green-coffee-greece

Δηλαδή ;;; Λιγότερος κόπος και αποτελεσματικότερο αδυνάτισμα ! Υπάρχει πραγματικά καλύτερος συνδυασμός ;

Παιχνίδι ή άσκηση ;;;

Το Retro running είναι μια νέα πρόκληση για τους λάτρεις του τρεξίματος, που τους επιτρέπει να αυξήσουν κατακόρυφα τις καύσεις τους, να αποφύγουν τους κοινούς τραυματισμούς, αλλά και να αναπτύξουν και να βελτιώσουν σημαντικά την αίσθηση ισορροπίας τους.

Το ανάποδο τρέξιμο είναι επίσης διασκεδαστικό και σπάει την ρουτίνα του κοινού (και λίγο βαρετού) τρεξίματος, ενώ παράλληλα οξύνει όλες τις αισθήσεις του ατόμου βάζοντάς το να κάνει κάτι διαφορετικό, κάτι ασυνήθιστο, κάτι πρωτόγνωρο … να πηγαίνει με τιν όπισθεν !

Η τεχνική που απαιτείται είναι απλούστατη και απευθύνεται σε ΚΑΘΕ άτομο που επιθυμεί να ξεκινήσει μια μορφή εκγύμνασης του σώματός του, σε ΚΑΘΕ άτομο που επιθυμεί να απαλλαγεί από περιττά κιλά, σε ΚΑΘΕ άτομο που επιθυμεί να απαλλαγεί από την πλαδαρότητα, και γενικά σε ΚΑΘΕ άτομο (σε αρχάριο ή προχωρημένο στάδιο ως προς το τρέξιμο) !

Επιστημονικές μελέτες προτείνουν το Retro running !

Σήμερα όλοι οι δρομείς που το έχουν εντάξει στο πρόγραμμά τους δικαιώνονται από τα συμπεράσματα όλων των επίσημων επιστημονικών ερευνών σύμφωνα με τις οποίες, το retro running, μπορεί και καίει πολύ πιο πολλές θερμίδες από το συμβατικό τρέξιμο (Πανεπιστήμιο Στέλενμπος, Νότια Αφρική) ενώ ταυτόχρονα μειώνει τον κίνδυνο διαφόρων κοινών τραυματισμών – όπως των τραυματισμών στα γόνατα (Πανεπιστήμιο Μιλάνου και Πανεπιστήμιο του Κάρντιφ στην Ουαλία).

(!!!) : Μια μελέτη του 2012 οδήγησε στο συμπέρασμα πως το Retro running προκαλεί πολύ λιγότερους τραυματισμούς και αλλοιώσεις στα γόνατα !

(!!!) : Μια ομάδα εθελοντών που αντικατέστησε την κοινή προπόνηση τρεξίματος με Retro running (περίπου 15 έως 45 λεπτά για 3 φορές την κάθε εβδομάδα), κατάφερε να χάσει περίπου 2,5 % του αποθηκευμένου σωματικού λίπους της.

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ :

(για αρχάριους ή μη)

  • Δέστε καλά τα κορδόνια στα παπούτσια σας (για να μην έχετε κανένα ατύχημα).
  • Επιλέξτε ένα μέρος ανοιχτό, με αρκετό χώρο.
  • Φροντίστε να έχει επίπεδο έδαφος (όπως ένα στάδιο).
  • Επιλέξτε ώρες μη αιχμής (για να έχετε την ησυχία σας να συγκεντρωθείτε και να μην ανησυχείτε αν σας κοιτάνε).
  • Πάρτε και κάποιον φίλο σας μαζί τις πρώτες φορές (θα σπάσει την αμηχανία και θα είναι πιο διασκεδαστικό).
  • Μην τρέχετε γρήγορα (διατηρήστε αρχικά χαμηλή και σταθερή την ταχύτητά σας).
  • Ελέγχετε τακτικά τον περιβάλλοντα χώρο.

ΠΡΟΣΟΧΗ :

Έχετε ελεύθερα τα χέρια σας (μην κρατάτε μπουκάλια, mp3, ή οτιδήποτε άλλο). Σε περίπτωση ατυχήματος θα πρέπει να είναι ελεύθερα για να σας προστατεύσουν !

Uncategorized

Comments are closed.