Πρωινά τρικ που καίνε λίπος ! Κάνε τα καθημερινή συνήθεια !!!

Υγιεινή ζωή σημαίνει αδύνατο κορμί !!!

Δεν είναι ανάγκη να τρέχεις από το πρωί ως το βράδυ επάνω σε ένα διάδρομο γυμναστηρίου, να ιδρώνεις επάνω σε ένα ποδήλατο και να ξημεροβραδιάζεσαι σε κάποιο μάθημα γυμναστικής για να μπορέσεις να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου. Αυτό που χρειάζεται είναι να φτιάξεις μια όμορφη και κυρίως υγιεινή καθημερινότητα ! Με μερικά μόνο έξυπνα τρικ μπορείς να αποκτήσεις αδύνατο σώμα χωρίς καν κόπο … απλά με το να τα κάνεις καθημερινή σου συνήθεια ! Θες να δεις ποια είναι αυτά ;proino-green-coffee-greece

Απο το πρωί … αδύνατο κορμί !!!

Νο 1 τρικ : ΟΛΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ !

Η ημέρα μας ξεκινάει με τις πρώτες ακτίνες του ήλιου, κάτι που πρέπει να κάνουμε συνήθεια ! Πρώτη μας λοιπόν κίνηση το πρωί είναι να ανοίξουμε τα παράθυρα να μπει το πρώτο χάδι του ηλίου στο σπίτι μας.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Σύμφωνα με έρευνες του Πανεπιστημίου του Northwestern, τα άτομα εκείνα που το πρωί έρχονται σε επαφή με τον ήλιο, τείνουν να έχουν σημαντικά μικρότερο ΔΜΣ (Δείκτη Μάζας Σώματος) από τα άτομα εκείνα που αποφεύγουν τον ήλιο. Μάλιστα, πιο συγκεκριμένα, ο ΔΜΣ επηρεάζεται από την έκθεσή μας στον ήλιο κατά ένα ποσοστό της τάξης του 20 % (καθόλου αμελητέο δηλαδή !). Περίπου μισή ώρα στον ήλιο είναι άκρως ωφέλιμη για πολλούς παράγοντες της υγείας μας !

Νο 2 τρικ : ΠΡΩΙΝΟ ΠΕΡΠΑΤΗΜΑ !

Ένας πρωινός περίπατος δεν κάνει καλό μόνο στο σώμα, αλλά και στο πνεύμα και στην ψυχολογία μας ! Εάν λοιπόν είναι εφικτό πηγαίνουμε στις δουλειές μας με τα πόδια (και όχι με το αυτοκίνητο) ή έστω με το λεωφορείο και όσο περπάτημα απαιτείται !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Επιστημονικές μελέτες φανερώνουν, πως τα άτομα που πηγαίνουν στη δουλειά τους με άλλους τρόπους (εκτός από αυτοκίνητο ή μηχανή), τεινουν να έχουν χαμηλότερο σωματικό βάρος κατά περίπου 3 με 4 κιλά ! (Μήπως αξίζει κυριολεκτικά τον κόπο ;

Νο 3 τρικ : ΠΡΩΙΝΟ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ … ΠΡΩΤΕΪΝΕΣ !

Σύμφωνα με κορυφαίους διατροφολόγους, το καλό πρωινό γεύμα είναι κλειδί για ένα γερό οργανισμό, ένα “κοφτερό” μυαλό, αλλά και ένα αδύνατο και καλίγραμμο σώμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Το πλούσιο σε πρωτεΐνες πρωινό γεύμα μπορεί να σε βοηθήσει να χάσεις βάρος, αφού κόβει την όρεξη. Έως και 175 θερμίδες λιγότερες μέσα στη διάρκεια της ημέρας μπορεί να καταναλώσει το άτομο που έχει φάει ένα πρωτεϊνούχο πρωινό γεύμα.

Νο 4 τρικ : ΠΡΩΙΝΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΑΣΚΗΣΗ !

Βρες ποιο είδος γυμναστικής σε ευχαριστεί περισσότερο, ποιο σου φτιάχνει τη διάθεση, ποιο σε κάνει να αισθάνεσαι υγιής, δυνατός, ακμαίος και γεμάτος ενέργεια, και αφιέρωσε έστω και 30 λεπτά κάθε πρωί σε αυτό !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ειδικά οι γυναίκες, όταν γυμνάζονται το πρωί, τείνουν να εμφανίζουν σημαντικά μικρότερη επιθυμία για άστατο και ανούσιο τσιμπολόγημα μέσα στη διάρκεια της ημέρας … δηλαδή λιγότερες θερμίδες ημερησίως (χωρίς καν δίαιτα !).

Νο 5 τρικ : ΠΡΩΙΝΟΣ ΔΙΑΛΟΓΙΣΜΟΣ

Καθίστε στο πατωμα στη στάση του λωτού και επικεντρωθείτε για λίγο στην αναπνοή σας ! Αφήστε κάθε άλλη σκέψη και αφουγκραστείτε την ανάσα σας να γεμίζει τα πνευμόνια και στη συνέχεια να τα αδειάζει. Ο διαλογισμός βοηθάει το άτομο να ελέγχει καλύτερα τον εαυτό του με αποτέλεσμα να μην υποκύπτει στο τσιμπολόγημα λόγω στρες, στεναχώριας ή άγχους !

Uncategorized , , ,

Comments are closed.