Θες παγωτό … αλλά χωρίς τύψεις ;;;

Σπιτικό, υγιεινό … και πολύ νόστιμο !

Λίγο πριν βγεις στην παραλία δεν είναι η ώρα για ατασθαλίες ! Ειδικά τα παγωτά, που τόσο λαχταράς μέσα στην αφόρητη ζέστη, είναι γεμάτα θερμίδες που θα αποθηκευθούν στα ψωμάκια, στα μπράτσα, στο στομαχάκι και στους γλουτούς ! Οι κρέμες, οι σοκολάτες, τα μπισκότα σε δελεάζουν … τι θα γίνει όμως όταν θα βγεις στην παραλία και θα μετανιώνεις για όλα τα παγωτά που έφαγες και που τώρα εκτίθενται (ακάλυπτα από το μικροσκοπικό μπικίνι) στα μάτια όλων ;frozen-yogurt-peach-green-coffee-greece

Η λύση δεν είναι να στερηθείς μια γλυκιά απόλαυση … αλλά να τη φέρεις περισσότερο στα μέτρα σου ! Χρησιμοποιώντας γιαούρτι ως βασικό υλικό (και όχι κρέμα γάλακτος) ήδη μειώνεις πάρα πολύ τις θερμίδες του γλυκού σου … που αμέσως γίνεται και πολύ πιο υγιεινό !

Γιαούρτι … μια υγιεινή γλυκιά πρόταση !

Το γιαούρτι μπορεί να παρασκευαστεί είτε από αγελαδινό, είτε από κατσικίσιο, είτε ακόμα και από πρόβειο γάλα.

(!!!) : Μάλιστα, συγκριτικά και με τα άλλα γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το τυρί και το γάλα, είναι πολύ πιο ωφέλιμο για τον οργανισμό, και αυτό επειδή τα θρεπτικά συστατικά του αφομοιώνονται πολύ πιο εύκολα από τον οργανισμό.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός πως το γιαούρτι υπόκειται κάποια ζύμωση με αποτέλεσμα οι μικροοργανισμοί που αναπτύσσονται σε αυτό να προετοιμάζουν τον οργανισμό να δεχτεί τα θρεπτικά στοιχεία του !

Τι πρέπει να γνωρίζω για το γιαούρτι ;

  • Το γιαούρτι περιέχει πρωτεΐνες υψηλής βιολογικής αξίας.
  • Το γιαούρτι έχει βιταμίνη Α.
  • Το γιαούρτι έχει βιταμίνη D.
  • Το γιαούρτι προσφέρει μέταλλά όπως το κάλιο, το νάτριο, ο φώσφορος, το μαγνήσιο και ο σίδηρος.
  • Το γιαούρτι αποτελεί μια από τις βασικότερες πηγές σβεστίου για τον οργανισμό.
  • Το γιαούρτι βοηθάει στη λιποδιάλυση και το αδυνάτισμα.
  • Το γιαούρτι περιέχει ελάχιστη (ή και καθόλου) λακτόζη.
  • Το γιαούρτι ευνοεί την καλή γαστρεντερική λειτουργία.

(!!!) : Ένα κεσεδάκι γιαούρτι 2 % λιπαρά περιέχει ΜΟΝΟ 109 θερμίδες περίπου !

Τα ροδάκινα είναι στην εποχή τους και είναι φρέσκα και ζουμερά. Είναι ευκαιρία λοιπόν να φτιάξεις ένα δροσερό παγωτό γιαούρτι με ολόφρεσκα μυρωδάτα ροδάκινα ! Είναι εύκολο στην παρασκευή του και θα σε αποζημιώσει με την απίστευτη γεύση του …

Τα υλικά :

  • 350 γραμμάρια (περίπου) φρέσκο ροδάκινο
  • 1/2 κούπα γιαούρτι 2 % λιπαρά
  • 3 κουταλιές της σούπας μέλι
  • 1/4 κουταλάκι του γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
  • αλάτι

Η διαδικασία :

  • Καθαρίζεις τα ροδάκινα και τα κόβεις σε φέτες.
  • Ζεσταίνεις λίγο το μέλι ώστε να είναι χλιαρό και πιο ρευστό.
  • Τοποθετείς τα ροδάκινα μέσα σε ένα μπλέντερ και ρίχνεις και το χλιαρό μέλι και ανακατεύεις.
  • Στη συνέχεια προσθέτεις και το εκχύλισμα της βανίλιας, το γιαούρτι και μια πρέζα από αλάτι.
  • Χτυπάς όλα τα υλικά στο μπλέντερ μέχρι να γίνουν μια απαλή αλοιφή.
  • Ανακατεύεις καλά ώστε να μην μείνουν υλικά στα τοιχώματα του μπλέντερ και συνεχίζεις να χτυπάς για λίγο ακόμα.
  • Τοποθετείς το μίγμα σε ποτήρια ή μπολάκια και τα βάζεις στην κατάψυξη να παγώσουν καλά.
  • Αν φτιάξεις μεγάλη ποσότητα και θέλεις να την αποθηκεύσεις πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα τάπερ με αεροστεγές κλείσιμο.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Όταν αποθηκευθεί σωστά σε τάπερ που κλείνει σωστά μπορεί ναδιατηρηθεί για περίπου 1 ολόκληρο μήνα !

Uncategorized

Comments are closed.