Τα λαχανικά ωφέλιμα … ΚΑΙ για τα παιδάκια !

Λαχανικά : Πηγή υγείας & ζωής !

Τα λαχανικά είναι πηγή υγείας για κάθε άνθρωπο, ανεξαρττως φύλου και ανεξαρτήτως ηλικίας. Γνωρίζαμε πως είναι απαραίτητο, κάθε ενήλικο άτομο, να έχει εντάξει στη διατροφή του τα λαχανικά.Kids_vegetables-green-coffee-greece

(!!!) : Σύμφωνα με τελευταίες έρευνες, οι ειδικοί επισημαίνουν τη σπουδαιότητα του να εντάσσει μια μαμά τα λαχανικά στη διατροφή του παιδιού της … ακόμα και πριν αυτό κλείσει τα 2 του χρόνια !

Τα λαχανικά είναι πολύ σημαντικά στη διατροφή ενός παιδιού. Μέσα από αυτά ο οργανισμός του παιδιού λαμβάνει πολύτιμες βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά. Οι πλούσιες αντιοξειδωτικές ουσίες και οι ωφέλιμες φυτικές ίνες που περιέχουν τα λαχανικά, θωρακίζουν την υγεία του παιδιού.

Τι συμβαίνει όταν το παιδί αρνείται να φάει λαχανικά ;

“Σιγά το πρωτότυπο !” θα σκέφτεστε … και δεν έχετε άδικο ! Τα περισσότερα παιδιά αντιπαθούν τα λαχανικά. Οτιδήποτε χρώματος πράσινου βγαίνει αμέσως στην άκρη του πιάτου και όσο και αν προσπαθείτε να τα πείσετε να φάνε τα θρεπτικά λαχανικά τους … τόσο εκείνα αρνούνται και εσείς απελπίζεστε.

Πώς μπορώ να κάνω το παιδί μου να φάει λαχανικά ;

Όλα είναι θέμα τρόπου και σίγουρα όχι φωνών, εντάσεων και απειλών.

(!!!) : Σύμφωνα με ειδικούς Βρετανούς ερευνητές, τα παιδιά θα πρέπει να έρχονται σε επαφή με τα λαχανικά πριν το δεύτερο έτος της ζωής τους.

Ο αρακάς, τα καροτάκια, τα κολοκυθάκια, είναι λαχανικά με πολλές βιταμίνες … που αν το παιδί σας τα μάθει από μικρή ηλικία θα τα αγαπήσει πολύ πιο εύκολα !

Τα φασολάκια, το αγγουράκι, οι ντομάτες, το κουνουπίδι, το μπρόκολο, τα χόρτα και οι μελιτζάνες, είναι μόνο μερικές από τις πάρα πολλές πολυβιταμινούχες επιλογές που έχετε για το παιδί σας αλλά και για εσάς !

Πόσα λαχανικά χρειάζονται καθημερινά ;

(!!!) : Περίπου 3 μερίδες λαχανικών είναι επαρκείς για την κάθε ημέρα των παιδιών μας αλλά και την δική μας !

Οι 3 αυτές μερίδες είναι ικανές να προσφέρουν στον οργανισμό την απαραίτητη ποσότητα όλων εκείνων των πολύτιμων συστατικών που έχει ανάγκη για την ορθή λειτουργία του.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μια μερίδα λαχανικών είναι περίπου μια κούπα από λαχανικά (ωμά ή μαγειρεμένα) για τους ενηλίκους, ενώ για τα παιδιά μια μερίδα ισοδυναμεί περίπου με το μέγεθος της παλάμης τους (η οποία αυξάνεται κατά την ανάπτυξή τους).

Γονείς & έξυπνα tips !

Νο 1 : Πάντα έχω σαλάτα στο τραπέζι.

Νο 2 : Τρώτε μαζί με τα παιδιά σας λαχανικά.

Νο 3 : Δεν μαλώνω ποτέ το παιδί για να φάει τα λαχανικά του (τα λαχανικά δεν είναι τιμωρία).

Νο 4 : Τα προσαρμόζω τριμμένα σε διάφορα γεύματα μέχρι τα παιδιά να συνηθίσουν τη γεύση.

Νο 5 : Προετοιμάζω φαγητά όμορφα στο μάτι για να δελεάσω το παιδί (πιάτα γεμάτα όμορφα χρώματα από πολύχρωμα λαχανικά).

Νο 6 : Πηγαίνετε μαζί με τα παιδιά σας για ψώνια λαχανικών και αφήστε τα να επιλέγουν τι θέλουν να πάρετε.

Νο 7 : Εάν δεν αρέσει στο παιδί κάποιο συγκεκριμένο λαχανικό μην το πιέζετε να το φάει.

Νο 8 : Βάλτε τα παιδιά σας στην κουζίνα και μαγειρέψτε μαζί.

Νο 9 : Φτιάχτε χυμούς από λαχανικά και φρούτα για εσάς και το παιδί σας.

Νο 10 : Μην βαλτώνετε σε κλασικές μόνο συνταγές … αφήστε τη φαντασία σας και δημιουργήστε νέα πιάτα για την οικογένειά σας.

Uncategorized

Comments are closed.