Καλή ημέρα … με καλό πρωινό !!!

Από όλα τα γεύματα, σίγουρα (!!!), το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό, το πιο ωφέλιμο για την υγεία, το πιο δυναμωτικό ! Ο σοφός λαός λέει “Το πρωί να τρως σαν βασιλέας, το μεσημέρι σαν άρχοντας, αλλά το βράδυ σαν ζητιάνος !” … και έχει απόλυτο δίκιο !proinogeuma-green-coffee-greece

Αυτή η λαϊκή σοφία είναι το κλειδί, όχι μόνο για μια ζωή γεμάτη υγεία, αλλά και για ένα σώμα αδύνατο και δυνατό !

Οι περισσότεροι άνθρωποι, συνεπαρμένοι από το άγχος και την τρέλα των καθημερινών υποχρεώσεων, τείνουμε να παραλείπουμε το τόσο σημαντικό αυτό γεύμα, δίνοντας έμφαση τελικά στο μεσημεριανό γεύμα ή (ακόμα χειρότερα !) στο βραδινό γεύμα !

Και όμως, το πρωινό γεύμα είναι το πιο απαραίτητο στον οργανισμό, αφού είναι αυτό που τον τροφοδοτεί με την απαιτούμενη ενέργεια ώστε να δουλέψουν σωστά όλα τα “γρανάζια” του … σαν καλοκουρδισμένη μηχανή !

Σωστό πρωινό σημαίνει … σωστές αναλογίες !

Ένα σωστό πρωινό γεύμα σημαίνει ένα γεύμα στο οποίο ενυπάρχουν όλα τα απαραίτητα διατροφικά συστατικά για τη σωστή θρέψη του οργανισμού … αλλά και στις σωστές ποσότητες ! Υδατάνθρακες, πρωτεΐνες και λιπαρά πρέπει να βρίσκονται στις σωστές μεταξύ τους αναλογίες, ώστε να προσφέρουν ενέργεια και θρέψη στον οργανισμό.

Τα λιπαρά δεν αποκλείονται από τη διατροφή. Αντιθέτως, υπάρχουν στη σωστή ποσότητα και φυσικά με το σωστό τρόπο. Για να είμαστε πιο σαφείς, τα λεγόμενα “καλά” λιπαρά, δηλαδή τα πολυακόρεστα λιπαρά, είναι απαραίτητα για ένα διατροφικό ξεκίνημα της ημέρας.

Σωστά υλικά συνθέτουν το ευρύτερο καλό !

Νο 1 : τα αυγά

Τα αυγά είναι μια εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών αλλά, εκτός αυτού, περιέχουν και άλλα 13 πολύτιμα θρεπτικά συστατικά που συντελλούν στην καλή λειτουργία του οργανισμού. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που όλοι (από διάφορα μέρη του πλανήτη) συμπεριλαμβάνουν τα αυγά στο πρωινό τους γεύμα …

Νο 2 : ο φυσικός χυμός από πορτοκάλια

Είναι πλούσιος σε βιταμίνη C, είναι πλούσιος σε ωφέλιμες φυτικές διαιτητικές ίνες (ειδικά αν δεν τον σουρώνετε), και είναι καλή πηγή καλίου και φυλλικού οξέος που μάχονται για την διατήρηση της υγείας !

Νο 3 : τα δημητριακά ολικής άλεσης

Τα δημητριακά ολικής άλεσης, είναι επίσης πλούσια σε πολύτιμες φυτικές ίνες που ευνοούν το αδυνάτισμα και μπορούν να κόψουν το αίσθημα της πείνας για πολλές ώρες, προσφέροντας παράλληλα στον οργανισμό το απαιτούμενο ποσό ενέργειας ώστε να είναι αποδοτικός !

Νο 4 : το γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια ακόμα εναλλακτική πρωινού γεύματος πλούσιου σε πρωτεΐνες. Ιδανική επιλογή για το ξεκίνημα της ημέρας, το γιαούρτι, μπορεί να συνδυαστεί με γευστικά φρούτα εποχής για να δώσει ένα πλήρες γεύμα με πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και άφθονες φυτικές ίνες !

Για αδύνατο σώμα σας προτείνουμε ένα αποδοτικό διατροφικό συμπλήρωμα αδυνατίσματος, που σε συνδυασμό με ένα υγιεινό πρωινό γεύμα σαν αυτό θα μειώσουν σε χρόνο ρεκόρ το σωματικό σας βάρος και θα κάψουν το περιττό λίπος.Svetol Green Coffee

Η δική μας πρόταση είναι το Svetol Green Coffee !

Πληροφορίες εδώ

Uncategorized , ,

Comments are closed.