Έτσι σαμποτάρεις τον μεταβολισμό σου !!!

Μεταβολισμός … αυτός ο άγνωστος !

Και όμως, πολλές φορές προσπαθώντας υπερβολικά να μειώσεις το βάρος σου, κάνεις λάθη που έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον μεταβολισμό σου ! Τι λάθη όμως είναι αυτά που μπορούν να έχουν επιπτώσεις στην σιλουέττα σου και πώς μπορεί να τα αποφύγεις ;metavolismos-green-coffee-greece

Πρόκειται για μικρά και (φαινομενικά έστω) ασήμαντα πράγματα, που όμως επηρεάζουν και μάλιστα πολύ τον ρυθμό με τον οποίο το σώμα σου καίει λίπος. Όταν λοιπόν το ζητούμενο είναι το ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ, τότε ποια μικρά λαθάκια πρέπει να διορθώσω ;;;

1ο λάθος : Δεν ασκείσαι !

Η άσκηση και γενικά η σωματική δραστηριότητα είναι πολύ σημαντική για την τόνωση του μεταβολικού ρυθμού. Δεν είναι απαραίτητο να δαπανάτε ώρε ατελείωτες στο γυμναστήριο για να είστε σε φόρμα και ο μεταβολισμός σας να είναι δραστήριος. Ακόμα και 30 λεπτά τρέξιμο κάθε ημέρα είναι αρκετά για να θέσει ξανά σε λειτουργία τον “κοιμισμένο” μεταβολισμό σας και να σας χαρίσει αδύνατο και σφριγηλό σώμα.

2ο λάθος : Κάθεσαι πολλές ώρες συνεχόμενα !

Μπορεί να ασκείσαι καθημερινά … αυτό όμως δεν είναι αρκετό. Ακόμα και όταν η φύση της δουλειάς σου επιτάσσει να κάθεσαι πολλές ώρες σε ένα γραφείο, κάθε 3 με 4 ώρες επιβάλλεται ένα μικρό “διαλειμματάκι”. Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα άτομα που κάθονται πάρα πολλές ώρες συνεχόμενα, κινδυνεύουν κατά ένα ποσοστό 74 % περίπου να εμφανίσουν το λεγόμενο μεταβολικό σύνδρομο. Τι σημαίνει όμως αυτό ; Τα άτομα αυτά κινδυνεύουν κάποια στιγμή να εμφανίσουν :

  • καρδιακό νόσημα
  • παχυσαρκία
  • διαβήτη
  • υψηλή χοληστερόλη
  • ή υπέρταση

Οι μύες αδρανούν, με αποτέλεσμα να μειώνονται οι καύσεις λίπους στο σώμα που στοχεύουν στη θρέψη των μυών αυτών.

3ο λάθος : Τρώς πολλά φυτοφάρμακα !

Όλα τα φρούτα και τα λαχανικά κουβαλάνε μεγάλες ποσότητες φυτοφαρμάκων, παρασιτοκτόνων και άλλων χημικών ουσιών που όμως επιβαρύνουν πολύ τον οργανισμό. Όλα αυτά τα χημικά επιβραδύνουν τον μεταβολικό ρυθμό και αυξάνουν τον κίνδυνο παχυσαρκίας. Αυτό συμβάινει επειδή αυτές οι ουσίες έχουν την τάση να συσσωρεύονται στον λιπώδη ιστό, με αποτέλεσμα να δημιουργούν εκεί φλεγμονές. Αυτό ρίχνει τους ρυθμούς με τους οποίους ο οργανισμός μεταβολίζει τις τροφές του.

4ο λάθος : Δεν τρως … καυτερά !

Τα καυτερά και πικάντικα φαγητά προκαλούν το φαινόμενο της θερμογένεσης στον οργανισμό. Με λίγα λόγια αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος με αποτέλεσμα να τονώνουν αποτελεσματικά τον μεταβολικό ρυθμό. Η αύξηση του μεταβολικού ρυθμού συνεπάγεται και άμεση αύξηση των καύσεων λίπους που πραγματοποιεί το σώμα ! Δηλαδή ;;; ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ !

Uncategorized

Comments are closed.