Λάθη που σου στερούν μια επίπεδη κοιλίτσα !

“Τι κάνω πια λάθος και δεν γραμμώνεται η κοιλίτσα μου ;;;”

Ποιος δε θέλει μια γραμμωμένη κοιλίτσα (ειδικά μάλιστα το καλοκαίρι που τα μικροσκοπικά ρούχα και τα μαγιό την αφήνουν ακάλυπτη και εκτεθειμένη στα “πεινασμένα” βλέμματα όλων). Εσύ όμως δεν είσαι από εκείνες τις φυγόπονες. Ξέρεις ότι έχεις μήνες ακόμα μπροστά σου ως το καλοκαίρι και φροντίζεις να είσαι έτοιμη ως τότε.belly-fat-green-coffee-greece

  • Ξεκίνησες μια καλή και ισορροπημένη διατροφή με έμφαση στα φρέσκα φρούτα και τα λαχανικά της εποχής.
  • Ξυπνάς κάθε πρωί και πίνεις ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λίγο φρεσκοστιμμένο χυμό λεμονιού μέσα για να διώξεις τις τοξίνες.
  • Πίνεις άφθονο νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας.
  • Έκοψες τον καφέ και τον αντικατέστησες με πράσινο τσάι.
  • Και φυσικά πηγαίνεις τακτικά στο γυμναστήριο !!!

Άρα γιατί δεν έχεις ακόμα καταφέρει να αποκτήσεις και εσύ τους πολυπόθητους κοιλιακούς όλων των διασήμων αστέρων ; Πριν αρχίζεις να απελπίζεσαι διάβασε παρακάτω και θα διαπιστώσεις μερικά μικρά αλλά σημαντικά λαθάκια που μπορεί να κάνεις στην καθημερινότητά σου και που εμποδίζουν την επίτευξη του στόχου σου !

Λίπος στην κοιλίτσα ;;; Ξεφορτώσου το !

Δεν είναι θέμα κιλών ! Ακόμα και πολύ αδύνατες γυναίκες μπορεί να έχουν ακριβώς το ίδιο πρόβλημα. Οι κοιλιακοί τους “κρύβονται” κάτω από ένα στρώμα τοπικού πάχους, δηλαδή κάτω από μια επιφάνεια λίπους στην περιοχή της κοιλιάς (το λεγόμενο σωσίβιο).

Δεν είναι λοιπόν καθόλου τυχαίο που η περιοχή της κοιλιάς θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες και προβληματικές περιοχές ολόκληρου του σώματος για να τη γυμνάσουμε και να έχουμε ορατά αποτελέσματα. Γιατί ;;; Μα γιατί το λίπος της κοιλιάς φεύγει πάντα … τελευταίο !

Σε πολλούς ανθρωπους (άνδρες και γυναίκες), το λίπος, έχει την τάση να συσσωρεύεται στην εν λόγω περιοχή, άλλοτε λόγω κληρονομικότητας και άλλοτε λόγω σωματότυπου.

Τα συχνά λάθη και η λύση τους !

Νο 1 : Σίγουρα το πρώτο που έκανες ήταν να κόψεις τη ζάχαρη από το τσάι ή τον καφέ σου και να σταματήσεις να τρως γλυκά. Θυμάσαι όμως ότι υπάρχει ζάχαρη μέσα και σε πολλά προϊόντα του εμπορίου ;;; Έλεγχε τις ετικέτες των τροφίμων πριν τα προσθέσεις στο καλάθι με τα ψώνια σου !

Νο 2 : Τα αναψυκτικά διαίτης, μπορεί να ονομάζονται διαίτης, αλλά δεν παύουν να σου προσφέρουν άφθονες θερμίδες ! Προτίμησε το νερό και το πράσινο τσάι που θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς πολύ πιο γρήγορα από τα παχάκια.

Νο 3 : Φαγητό απ’έξω στο γραφείο. Μα είναι μόνο μια σαλάτα … μια σαλάτα όμως που δεν είναι σπιτική και που σίγουρα είναι λουσμένη στις παχυντικές σως … Ξανασκέψου το πριν παραγγείλεις απ’έξω !

Νο 4 : Το αλάτι είναι ένας ακόμα εξίσου σημαντικός εχθρός της γραμμής σου, όπως και η ζάχαρη ! Πρόσεξε πόσο αλάτι καταναλώνεις στην καθημερινότητά σου. Να σημειωθεί πως ειδικά τα επεξεργασμένα τρόφιμα και οι κονσέρβες, περιέχουν μεγάλη ποσότητα νατρίου και σου προκαλούν κατακράτηση υγρών και φούσκωμα.

Uncategorized , ,

Comments are closed.