Δίαιτα & “Βρώμικο” φαγητό … συνδυάζονται ;;;

“Θέλω να είμαι αδύνατη αλλά να τρώω και ό,τι μου αρέσει !”

Μας αρέσει καθετί παχυντικό ! Τα hamburger, τα hot – dog, οι πίτσες, τα donut, οι κρέπες … και γενικά οτιδήποτε fast -food, αποτελεί ακατανίκητη επιθυμία αλλά ταυτόχρονα και τεράστια απειλή για την γραμμή μας.fast-food-green-coffee-greece

Μπορούν να συνδυαστούν και τα δύο ; Μπορούμε να τρώμε φαγητά που μας ευχαριστούν, χωρίς όμως την αμέσως επόμενη στιγμή να μας καταπνίγουν οι τύψεις για τις ατελείωτες θερμίδες που καταναλώσαμε … και που εξαιρετικά δύσκολα θα διώξουμε ξανά από επάνω μας (αφού δεν είμαστε και λάτρεις της γυμναστικής !) ;

Το delivery όπως το ξέραμε … και όπως θα το μάθουμε !!!

Το delivery (όπως δηλαδή το έχουμε οι περισσότεροι στο μυαλό μας) είναι μια αμαρτία ! Κάθε παραγγελία από οποιοδήποτε delivery συνεπάγεται πολλές θερμίδες και ακόμα περισσότερες ενοχές.

ΟΧΙ ΠΙΑ !!! Το θέμα είναι ότι στην πραγματικότητα μπορούμε να τρώμε τα πάντα … αν τα τρώμε σωστά ! Μπορούμε να συνεχίσουμε να παραγγέλνουμε απ’έξω και μάλιστα χωρίς καμία ενοχή, αφού δε χαλάμε καθόλου τη δίαιτα και το πρόγραμμά μας !

Το σημαντικό είναι να τηρούμε μερικούς κανόνες που θα μας κάνουν να αποφύγουμε τις ατελείωτες θερμίδες αλλά θα μας χαρίσουν και τη γευστική ευχαρίστηση των φαγητών που αγαπάμε.

Οι “χρυσοί” κανόνες του delivery !!!

Κανόνας Νο 1 : Παν μέτρον άριστον !

Όπως κάθε σου γεύμα (είτε σπιτικό είτε delivery) πρέπει να διακατέχεται από κάποιο μέτρο. Δεν παραγγέλνουμε ατελειωτα, αλλά προσπαθούμε να περιοριστούμε σε μια κανονική μερίδα (χωρίς πολλά συνοδευτικά και ορεκτικά).

Κανόνας Νο 2 : Όχι στα αναψυκτικά !

Δε χρειάζεται να συνοδεύεις κάθε σου γεύμα με αναψυκτικά ή μπύρες. Απόλαυσε το φαγητό σου και φρόντισε να νιώσει γευστικά την κάθε πιρουνιά. Συνόδευσε το γεύμα σου απλά με νερό !

Κανόνας Νο 3 : Σαλάτα δίπλα από το κυρίως γεύμα !

Η σαλάτα ΠΑΝΤΑ πρέπει να υπάρχει στο τραπέζι ! Πρόκειται για το καλύτερο συνοδευτικό για κάθε γεύμα, και αυτό γιατί εκτός από πάρα πολλές βιταμίνες, είναι πλούσια σε φυτικές ίνες που ευνοούν την απώλεια κιλών. Η σαλάτα προσφέρει αίσθημα πληρότητας και σε αποτρέπει από την άσκοπη κατανάλωση μεγάλης ποσότητας θερμίδων !

Κανόνας Νο 4 : Λευκά & άπαχα κρέατα !

Όταν παραγγέλνετε απ’ έξω προτιμήστε λευκά άπαχα κρέατα. Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα είναι οι πιο ιδανικές ολιγοθερμιδικές λύσεις ! Ακόμα και το hamburger που θα παραγγείλετε, αν είναι γαλοπούλας, έχει μεγάλη θερμιδική διαφορά !!!

Κανόνας Νο 5 : ΟΧΙ στα αχρείαστα συνοδευτικά !

Εάν θέλετε σουβλάκι προτιμήστε την προσθήκη σως από γιαούρτι και όχι με βάση τη μαγιονέζα που είναι δυναμίτης θερμίδων. Επίσης, αντί για πατάτες τηγανιτές προσθέστε λίγο φρέσκο τριμμένο καροτάκι και αμέσως θα έχετε μια πολύ πιο light και υγιεινή εκδοχή για το αγαπημένο σας σουβλάκι.

Κανόνας Νο 6 : ΟΧΙ στο επιδόρπιο !

Μετά από ένα ήδη πιο βαρύ σε θερμίδες γεύμα, απόφυγε την κατανάλωση και γλυκού ! Σε περίπτωση που θες οπωσδήποτε κάτι γλυκό προτίμησε μια κουταλιά γιαούρτι με λίγο μέλι που είναι και πολύ νόστιμο, και πιο λίγο σε θερμίδες και πολύ πιο υγιεινό !

Uncategorized

Comments are closed.