Αντίο σωσίβιο & παχάκια … με yoga !!!

Είσαι σωματότυπος μήλο ; Ξεκίνα τη yoga !

Έχοντας σωματότυπο μήλο σημαίνει ότι έχει πρόβλημα ειδικά στην ζώνη της κοιλιάς και της μέσης ! Το λίπος έχει την τάση να συσσωρεύεται και να αποθηκεύεται ακριβώς σε αυτά τα σημεία με αποτέλεσμα να κάνει την μέση σου απλά … να εξαφανίζεται ! Πώς θα μπορέσεις λοιπόν να ξαναεμφανίσεις την μεσούλα σου και πώς θα εξαφανίσεις όλο αυτό το περιτό λίπος που σε κάνει να ντρέπεσαι να φορέσεις οποιαδήποτε εφαρμοστή μπλούζα ή φόρεμα ;;;cobra-pose-green-coffee-greece

(!!!) : Το κοιλιακό λίπος είναι το πιο επίμονο λίπος ! Πρώτα θα πρέπει να απαλλαγείς από όλο το υπόλοιπο περιττό σωματικό λίπος και στο τέλος (!!!) θα αρχίσει να μειώνεται και το κοιλιακό λίπος !

Το γεγονός ότι έχεις σωματότυπο μήλο σημαίνει ότι γενικά δεν έχεις περιττό λίπος σε άλλα σημαία του σώματος και αυτό καθιστά πολύ πιο απλά τα πράγματα ! Στην περίπτωση όμως που δεν ανήκετε σε αυτόν τον σωματότυπο … τότε θα πρέπει αρχικά να στοχεύσετε σε μια μείωση του σωματικού σας βάρους και στη συνέχεια πιο στοχευμένα πια να ασχοληθείτε με την περιοχή της κοιλιάς και του λίπους που έχει αποθηκευτεί εκεί !

(!!!) : O ιδανικότερος τρόπος για ταχεία απώλεια βάρους είναι η λεγόμενη καρδιαγγειακή άσκηση … η αερόβια δηλαδή άσκηση !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Για να έχει μέγιστα και γρηγορότερα αποτελέσματα η προσπάθειά σας, θα πρέπει να συνδυάζετε την άσκηση με σωστή προσεγμένη διατροφή και φυσικά με καλό και ποιοτικό ύπνο (8 ώρες την ημέρα) ! Ο σωστός ύπνος θα δώσει δύναμη στο σώμα για μια αποδοτική προπόνηση με γρήγορα & ορατά αποτελέσματα !

Πριν αρχίσω τη yoga … τι πρέπει να κάνω ;

Πριν αρχίσεις τη yoga θα πρέπει να δουλέψεις πολύ επάνω στη μυική σου ενδυνάμωση ! Δυνατό σώμα σημαίνει σώμα με καλύτερο έλεγχο της ισορροπίας και της σταθερότητας … ικανότητες απαραίτητες για να υλοποιηθούν οι ασάνες της yoga.

Δοκίμασε ξανά και ξανά και κάθε φορά θα είσαι όλο και καλύτερος ! Η προσπάθεια και η επανάληψη φέρνουν την νίκη !

Οι ασάνες της yoga για απώλεια κοιλιακού λίπους !

1η ασάνα : Στη στάση της σανίδας

Η γνωστή στάση της σανίδας αποτελεί μια ιδανική άσκηση ενδυνάμωσης όχι μόνο των κοιλιακών μυών, αλλά και ολόκληρου του σώματος ! Η στάση αυτή πραγματοποιείται μάλιστα και με διάφορες παραλλαγές (π.χ. στο πλάι, με τα πόδια μαζεμένα στο στήθος κ.ά.).

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σημαντικό σε αυτή την ασάνα είναι να χρησιμοποιείς ολόκληρη τη δύναμή σου και να την ενεργοποιείς από τον πυρήνα του σώματός σου για να καταφέρεις να επιτύχεις την ισορροπία !

2η ασάνα : Η κόμπρα

Η κόμπρα είναι μια άσκηση που θα τεντώσει το σώμα σου και θα ενισχύσει την ευλυγισία του. Ξάπλωσε επάνω στο στρώμα σου μπρούμυτα και άφησε για λίγο το μέτωπό σου στο πάτωμα και πάρε βαθιές ανάσες. Στη συνέχεια με τεντωμένα πίσω τα πόδια και με χέρια στο ύψος των ώμων σήκωσε τον κορμό σου και γείρε προς τα πίσω το κεφάλι σου. Συγκέντρωσε ολόκληρη τη δύναμή σου από τα πόδια και την κοιλιά για να σηκώσεις το σώμα σου στον αέρα.

3η ασάνα : Ο πολεμιστής Νο 2

Η στάση αυτή του πολεμιστή δυναμώνει όχι μόνο τους κοιλιακούς μύες, αλλά και τα πόδια, τα χέρια και τους γλουτούς. Άνοιξε τα πόδια σου επάνω στο στρώμα σου με το δεξί να έχει φορά προς τα δεξιά και το αριστερό να είναι ελαφρώς μετακινημένο προς τα πίσω. Ο κορμός πρέπει να είναι ευθύς, σφιχτός και με φορά προς τα εμπρός. Λυγίζεις το δεξί γόνατο εκπνέοντας σχηματίζοντας με αυτό ορθή γωνία και σηκώνεια τα χέρια στο πλάι εισπνέοντας. Στρέφεις το κεφάλι προς τα δεξιά και στέκεσαι σε αυτή τη στάση για περίπου 20 με 30 δευτερόλεπτα.

(Επαναλαμβάνεις το αντιστοιχο και για την άλλη πλευρά !)

Uncategorized , , , ,

Comments are closed.