5 τροφές που προλαμβάνουν τις ρυτίδες… !!!

Πίστευες ότι μόνο το τσιγάρο και ο ήλιος αλλοιώνουν την νεανική εμφάνιση της επιδερμίδας σου;;; Κι όμως, ΚΑΙ σ’ αυτό τον τομέα παίζει σημαντικό ρόλο η διατροφή! Κάνε λοιπόν τις σωστές διατροφικές επιλογές και δείξε πιο φρέσκια από ποτέ…Kale-green-coffee-greece

  • Μύρτιλα

Τα μύρτιλα είναι εξαιρετικά πλούσια σε πολυθαινόλες και ανθοκυανίνες, αντιοξειδωτικά τα οποία βοηθούν στην καταπολέμηση των ελεύθερων ριζών με αποτέλεσμα να διατηρούν το δέρμα σφριγηλό, νεανικό και λαμπερό, να αναδομούν τα κύτταρα και να επιβραδύνουν την γήρανση! Επίσης περιέχουν μαγγάνιο, κάλιο, μαγνήσιο, β- καροτένιο, φυτικές ίνες αλλά και βιταμίνες C, A και E.

Προσπάθησε να καταναλώνεις μισή κούπα την ημέρα (φρέσκα ή αποξηραμένα) προσθέτοντάς τα σε πίτες, κέικ, γιαούρτι ή και σπιτικά μπισκότα.

  • Κόκκινες πιπεριές

Όλα τα λαχανικά κόκκινου χρώματος είναι πλούσια στις αντιοξειδωτικές βιταμίνες Ε και Α αλλά και σε βιοφλαβονοειδή. Αυτές οι ουσίες έχουν την ιδιότητα να θεραπεύουν και να ενυδατώνουν το δέρμα ενώ συγκεκριμένα οι κόκκινες πιπεριές περιέχουν υψηλές ποσότητες βιταμίνης C.

Μπορείς να καταναλώνεις 1 ή και 2 φλιτζάνια ημερησίως.

  • Ντομάτα

Η γνωστή και αγαπημένη στους περισσότερους από μας ντομάτα είναι εξαιρετικά πλούσια σε βιταμίνες Α, Κ και C, μαγγάνιο και φυσικά κάλιο. Επίσης περιέχει βιταμίνη Ε, νιασίνη, θειαμίνη, φυλλικό οξύ, χαλκό, φώσφορο, μαγνήσιο, βιταμίνη Β-6 και β- καροτένιο. Εκτός όλων αυτών είναι πλούσια και σε λυκοπένιο το οποίο και ευθύνεται για την έντονα αντιοξειδωτική της δράση αλλά και για το χρώμα της!

Κατανάλωνε μισό φλιτζάνι ντομάτα ημερησίως- κατά προτίμηση ψημένη, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται η μεγαλύτερη δυνατή απορρόφηση της συγκεκριμένης ουσίας.

( !!! ) : Αυτό που πρέπει να θυμόμαστε είναι ότι η νεανικότητα πηγάζει κυρίως εκ των έσω, γι’ αυτό και είναι τόσο σημαντικές οι διατροφικές επιλογές μας. Πάνω απ’ όλα όμως αυτό που αντικατοπτρίζεται κυρίως στο δέρμα μας είναι η διάθεση μας… επομένως κρατήστε την σε υψηλά επίπεδα!!!

  • Κέιλ

Το άγνωστο σε πολλούς από μας κέιλ είναι μια ποικιλία λάχανου το οποίο όπως και όλα τα άλλα είναι πλούσιο σε φλαβονοειδή, καροτονοειδή, μέταλλα (όπως σίδηρο ο οποίος μεταφέρει οξυγόνο στους ιστούς του δέρματος) αλλά και τις βιταμίνες Α, Κ και C που είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικές στην πρόληψη της γήρανσης.

Κατανάλωνε μια κούπα ημερησίως προσθέτοντάς το στις σαλάτες σου.

  • Σολομός

Το συγκεκριμένο ψάρι αλλά και τα υπόλοιπα του κρύου νερού περιέχουν ω-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα που διακρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους στην μάχη ενάντια στις ρυτίδες καθώς συντελούν στην σύνθεση της κεράτινης προστατευτικής στοιβάδας του δέρματος και στην διατήρηση της καλής υγείας των μεμβρανών των κυττάρων που αναλαμβάνουν να εμποδίζουν τις επιβλαβείς ουσίες να εισχωρούν! Επίσης συγκρατούν την μεγαλύτερη δυνατή ποσότητα νερού προσφέροντας στο δέρμα την υγρασία που χρειάζεται για να δείχνει νεότερο.

Μπορείς να καταναλώνεις ακόμα και καθημερινά σολομό προσθέτοντάς τον σε σαλάτες ή σάντουιτς.

Uncategorized

Comments are closed.