Τα απλά βήματα για να κάψεις λίπος …

Ο τρόπος ο λάθος … και ο σωστός !!!

Ναι … ξέρουμε όλοι πως για να κάψουμε λίπος και να χάσουμε όλο το περιττό βάρος υπάρχουν κάποιες πολύ συγκεκριμένες προϋποθέσεις που πρέπει να τηρούμε, όπως :

  • το να προσέξουμε την διατροφή μας
  • και το να αρχίσουμε να κινούμαστεburn-fat-green-coffee-greece

Ωστόσο όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στο αδυνάτισμα, υπάρχει ο σωστός τρόπος και ο λάθος τρόπος. Αυτό μπορεί να έχει και σημαντικό αντίκτυπο στα αποτελέσματα της προσπάθειάς μας. Έτσι, ακόμα και αν γυμναζόμαστε κάθε μέρα … μπορεί να μη βλέπουμε τα αποτελέσματα που θα περιμέναμε. Γιατί ;;; Μα γιατί δεν κάνουμε τα πράγματα με τον σωστό τρόπο.

Μάθετε τι “πρέπει” και τι “δεν πρέπει” και κάψτε λίπος, χάστε βάρος και αποκτήστε το σώμα των ονείρων σας !

Σηκωθείτε από τον καναπέ !!!

Η αδράνεια σίγουρα λειτουργεί κατά της σιλουέττας ! Η καθιστική ζωή (που συνήθως φυσικά συνοδεύεται και από κατανάλωση φαγητού) μόνο κακό μπορεί να κάνει … τόσο στο σώμα όσο και στην ψυχολογία σας !

Άρα, βήμα πρώτο και πολύ σημαντικό, αφήστε τους καναπέδες σας και αρχίστε να κινείστε …! Ακόμα και λίγο περπάτημα κάθε μέρα είναι αρκετό σε πρώτη φάση. Σίγουρα η αρχή είναι πολύ δύσκολη και θα χρειαστείτε μια περίοδο προσαρμογής, αλλά στην πορεία θα δείτε ότι θα αρχίσετε να το απολαμβάνετε όλο και περισσότερο και θα το αποζητάτε από μόνοι σας !

Η ψυχολογία σας θα είναι καλύτερη, η φυσική σας κατάσταση επίσης … και θα ανέβει και η αυτοπεποίθησή σας (όχι μόνο γιατί θα νιώθετε καλύτερα … αλλά και γιατί θα αρχίστε να αντιλαμβάνεστε τις διαφορές στο σώμα σας που θα γίνεται όλο και πιο θελκτικό) !

Απλά και εύκολα … γίνε fit !

Βήμα 1ο : Πίνουμε πολύ νερό !

Το νερό θα βοηθήσει να αποβάλλονται οι τοξίνες από τον οργανισμό σας, επίσης θα κάνει τον οργανισμό σας να δουλεύει πιο σωστά, και τέλος θα σας κρατήσει ενυδατωμένους και θα κάνει την επιδερμίδα σας να λάμπει από φρεσκάδα και δροσιά !

Βήμα 2ο : Άσε το τηλεκοντρόλ και πιάσε τα βαράκια !

Τα βαράκια αποτελούν μια εύκολη, οικονομική και αποτελεσματική λύση για άμεση τόνωση των μυών ! Από την πρώτη κιόλας φορά που θα κάνετε μερικά σετ θα δείτε και θα νιώσετε τη διαφορά.

Βήμα 3ο : Αερόβια άσκηση σε γυμναστήριο ή αλλού !

Αερόβια άσκηση δεν είναι μόνο το αερόμπικ όπως λανθασμένα θεωρούν πολλοί. Αερόβια άσκηση είναι και ό χορός και πολλά ακόμα πράγματα ανάλογα με το γούστο του καθενός. Ωστόσο, ακόμα και αν δεν έχετε την οικονομική δυνατότητα να παρακολουθήσετε ένα τέτοιο πρόγραμμα σε κάποιο γυμναστήριο, μπορείτε εύκολα να βάλετε μια φόρμα και να βγείτε στη γειτονιά σας για λίγο τρέξιμο. Θα τονώσει την καρδιά και θα αυξήσει τον μεταβολικό ρυθμό σας !

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ :

  • Μην επαναλαμβάνετε συνεχώς τις ίδιες ασκήσεις.
  • Φροντίστε να ζορίζετε κάθε φορά λίγο παραπάνω τον οργανισμό σας.
  • Αυξομειώστε την ένταση και την ταχύτητα της άσκησης και μην ακολουθείτε ένα σταθερό ρυθμό.
  • Δώστε βάση στη διατροφή σας !
Uncategorized

Comments are closed.