Σνακ για το γραφείο ή το σπίτι !!!

Τέλος στο άσκοπο τσιμπολόγημα !

Φυσικά και το άσκοπο τσιμπολόγημα, το τσιμπολόγημα από αμηχανία, βαρεμάρα ή ανοία, το τσιμπολόγημα που γίνεται χωρίς προγραμματισμό … οδηγεί σε αύξηση του σωματικού βάρους. Αποτέλεσμα ;;; Βλέπουμε τη ζυγαριά να ανεβαίνει συνεχώς και απορούμε … αφού στην πραγματικότητα δεν έχουμε κάτσει στο τραπέζι να φάμε κανονικά τη μερίδα φαγητού που μας αναλογεί.eggsalad-greencoffee-greece

Και όμως !!! Ακόμα και αυτό το τόσο φαινομενικά αθώο και άκακο τσιμπολόγημα μπορεί να φανεί καταστροφικό ! Λύση δεν είναι να παραμένουμε για ώρες ατελείωτες νηστικοί, ούτε να θέτουμε σε κίνδυνο τον οργανισμό μας και την υγεία μας. Η λύση είναι το ΠΛΑΝΟ ΣΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ! Τι σημαίνει αυτό ;;; ΝΑΙ στο τσιμπολόγημα αλλά ΟΧΙ στο άσκοπο τσιμπολόγημα !!!

Φάε … αλλά φάε έξυπνα !

Όλα τα ανθυγιεινά σνακ είναι και αυτά που όλοι επιθυμούν περισσότερο ! Σίγουρα ένα φρούτο δε μπορεί να συγκριθεί με μια βάφλα ή ένα σάντουιτς. Το να τρως υγιεινά όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να τρως άγευστα, βαρετά και χωρίς φαντασία φαγητά !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Φτιάξε έξυπνα, υγιεινά αλλά και παράλληλα γευστικά σνακ, που θα κατευνάσουν την πείνα σου και θα σου χαρίσουν μια γευστική ικανοποίηση !

Έξυπνα σνακ … για όλες τις ώρες !

1ο σνακ : Βάφλες

Εξαιρετικό πρωινό, οι βάφλες, είναι αγαπητές από όλους !!! Αν και θα όλοι θα πίστευαν ότι οι βάφλες απαγορεύονται σε ένα διατροφικό πρόγραμμα ή σε μια δίαιτα, ωστόσο, όταν αυτές τρώγονται με τον σωστό τρόπο αποτελούν μια υγιεινή απόλαυση ! Παρασκευάστε τις βάφλες σας με αλεύρι ολικής άλεσης και φυσικά αποφύγετε την σοκολάτα, τα διάφορα σιρόπια ή οποιεσδήποτε άλλες πλούσιες σε λιπαρά τροφές. Προτιμήστε ένα μαλακό τυρί χαμηλών λιπαρών (όπως το μανούρι, η ricotta ή το ανθότυρο) και ολοκληρώστε με φρέσκα φρούτα (όπως φράουλες ή μούρα, που είναι πλούσια και σε βιταμίνες). Εάν θέλετε ολοκληρώστε με μια κουταλιά του γλυκού μέλι.

2ο σνακ : Αυγοσαλάτα

Μα είναι δυνατόν να ειτρέπεται η αυγοσαλάτα σε μια δίαιτα ;;; Και όμως γίνεται ! Το παν δεν είναι να στερηθεί το άτομο όλες τις αγαπημένες του τροφές, αλλά να μάθει να τις τρώει σωστά και με μέτρο ! Βράστε τα αυγά, ψιλοκόψτε τα, ψιλοκόψτε και λίγο κρεμμυδάκι, αλάτι, πιπέρι και μια ιδέα από μαγιονέζα για τη γεύση. Σε μικρά παξιμαδάκια ή κράκερ βάλτε μια κουταλιά της σούπας από την αυγοσαλάτα που μόλις ετοιμάσατε. Εάν θέλετε προσθέστε και μια φέτα από φρέσκο αγγουράκι για δροσιά.

3ο σνακ : Αραβική πίτα

Η αραβική πίτα είναι ένα ακόμα γευστικό και πολύ αγαπημένο σνακ, που μπορεί μάλιστα να δώσει και πολλές διαφορετικές γευστικές εναλλακτικές ! Προσθέστε τυρί χαμηλών λιπαρών, γαλοπούλα καπνιστή, ντομάτα και μουστάρδα (καλό είναι να αποφεύγετε τη χρήση μαγιονέζας). Μια άλλη εναλλακτική είναι τόνος με μια ιδέα μαγιονέζα και φρέσκια ντομάτα και φρέσκο κρεμμυδάκι.

Αφήστε ελεύθερη τη φαντασία σας και δημιουργήστε έξυπνα πιάτα … που είναι και υγιεινά πιάτα ! Θα χάσετε βάρος χωρίς καν να το καταλάβετε …

Uncategorized

Comments are closed.