Ο «δωδεκάλογος» του αδυνατίσματος

Θέλετε να χάσετε κιλά ;

Θέλετε να πετύχετε τη μέγιστη απώλεια βάρους ;

Θέλετε να φροντίσετε να έχετε σίγουρα και μέγιστα αποτελέσματα με τον πιο ανώδυνο για εσάς τρόπο ;

σωστη διατροφήΌλα θέλουν «τρόπο» και όχι «κόπο» !!! Ο λόγος που τα περισσότερα διαιτητικά προγράμματα αποτυγχάνουν είναι επειδή επιβάλλουν στον χρήστη κανόνες σκληρούς. Μάλιστα, το άτομο που επιθυμεί να χάσει βάρος,  από τη μία μέρα στην άλλη εξαναγκάζεται σε εξαντλητικές στερήσεις που το οδηγούν πολύ σύντομα στην απογοήτευση αφού καλείται να παρακολουθήσει ένα πλάνο στο οποίο αδυνατεί να παραμείνει πιστό.

Ένας έξυπνος τρόπος είναι να εισάγετε τον εαυτό σας ομαλά στη διαδικασία του αδυνατίσματος για να μπορέσει με μικρά – μικρά βήματα να προσαρμοστεί και να την παρακολουθήσει.  

Αυτό μπορεί να γίνει με έναν πολύ απλό τρόπο. Όπως συμπεριφερόμαστε σε ένα μικρό παιδί και δεν το βάζουμε να μάθει ολόκληρο το βιβλίο απέξω μέσα σε μία ημέρα αλλά του μαθαίνουμε ένα – ένα τα κεφάλαια, με τον ίδιο τρόπο πρέπει να συμπεριφερθούμε και στον εαυτό μας και να του μάθουμε αυτό τον νέο και υγιεινό τρόπο διατροφής σιγά – σιγά προχωρώντας σκαλί – σκαλί !

12 μήνες – 12 σκαλοπάτια «υγείας»

ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ : Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας που έπεται των καλοκαιρινών διακοπών, οπότε είναι μια καλή περίοδος και για μια μικρή αποτοξίνωση από το πολύ φαγητό και το αλκοόλ που ακολούθησε όλες τις διακοπές σας. Προσπαθήστε λοιπόν να μειώσετε τις μερίδες του φαγητού σας και να συμπεριλάβετε περισσότερα λαχανικά και φρούτα στη διατροφή σας. Οι φυτικές ίνες των φρούτων και των λαχανικών θα σας βοηθήσουν να περιορίσετε το φαγητό, αφού θα σας κρατούν για αρκετή ώρα χορτάτους.

ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ : Ο Οκτώβριος θα σας πάει ένα βήμα παρακάτω σε αυτή την προσπάθειά σας. Ξεκινήστε κάποιο άθλημα ή κάποια σωματική δραστηριότητα που σας αρέσει. Η συστηματική άσκηση (είτε αυτή είναι μόνο 1 ώρα περπάτημα την ημέρα) θα σας βοηθήσει να μειώσετε πολύ πιο εύκολα το σωματικό σας βάρος αλλά και να βελτιώσετε την υγεία σας και την φυσική σας κατάσταση. Επιπροσθέτως, το σώμα σας θα σφίξει και θα αναπτύξετε και μυϊκή μάζα, που εν συνεχεία θα σας βοηθήσει να καίτε ακόμα πιο εύκολα λίπος και να χάνετε βάρος.

ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ : Σε κάθε ένα από τα γεύματά σας του Νοεμβρίου βρείτε το πιο υψηλό θερμιδικά τρόφιμο και αποκλείστε το ή τουλάχιστον μειώστε την ποσότητα στην οποία το καταναλώνετε (και αν επιθυμείτε αντικαταστήστε το με λαχανικά). Αν για παράδειγμα τρώτε μακαρονάδα και σαλάτα, μειώστε την ποσότητα της μακαρονάδας στο μισό και αν επιθυμείτε αντικαταστήστε τη με άφθονη σαλάτα. Με τον τρόπο αυτό θα μειώσετε εύκολα (και μάλιστα χωρίς να σας φανεί πολύ μεγάλη πίεση) τις θερμίδες που καταναλώνετε καθημερινά και άρα και το σωματικό σας βάρος.

ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ : Ο Δεκέμβριος είναι μήνας χαράς, μήνας της οικογένειας, αλλά και μήνας άφθονου φαγητού λόγω των γιορτών. Χαρείτε το φαγητό σας και χαρείτε και τη συντροφιά με τα αγαπημένα σας πρόσωπα αλλά με σύναιση. Αν καταφέρετε μέσα στις γιορτές να μην ξεφύγετε πάρα πολύ από το πλάνο σας και να διατηρήσετε μια ισορροπία (π.χ. όταν τη μία μέρα τρώτε πολύ, την επόμενη να τρώτε μόνο λαχανικά και φρούτα) μετά τις γιορτές θα νιώθετε τυχεροί που θα είστε οι μόνοι που δε θα έχετε πάρει βάρος και δε θα νιώθετε άσχημα στα ρούχα σας.

ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ : Σίγουρα ο Δεκέμβριος ήταν γεμάτος από πολλά και νόστιμα εδέσματα, και φυσικά όπου νοστιμιά  υπάρχει και αλάτι σε μεγάλες ποσότητες. Τον Ιανουάριο προσπαθήστε να μειώσετε την ποσότητα αλατιού που καταναλώνετε. Αυτό θα σας βοηθήσει να έχετε και μικρότερη κατακράτηση υγρών και να χάσετε πιο εύκολα βάρος, ενώ επιπροσθέτως θα ωφελήσει και την υγεία σας.

ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ : Πλέον έχετε ήδη αρχίσει να μπαίνετε σε φόρμα και να συνηθίζετε αυτό τον νέο τρόπο ζωής και διατροφής. προσπαθήστε να αυξήσετε λίγο περισσότερο την αερόβια άσκηση που έχετε επιλέξει και θα δείτε θεαματικά αποτελέσματα στο σώμα σας που θα σας εκπλήξουν !

ΜΑΡΤΙΟΣ : Μάθετε να φροντίζετε τον εαυτό σας και αυτός θα σας το ανταποδώσει ! Ο οργανισμός χρειάζεται ενέργεια το πρωί, άρα και το πρωινό γεύμα πρέπει να είναι το πιο πλούσιο γεύμα της ημέρας, αφού ότι φάτε θα μετατραπεί σε πολύτιμη ενέργεια. Αντίθετα το μεγάλο βραδινό γεύμα θα μετατραπεί σε λίπος που θα αποθηκευθεί στο σώμα σας.

ΑΠΡΙΛΙΟΣ : Οι άφθονες φυτικές ίνες θα σας βοηθήσουν να μην πεινάτε, να έχετε πάντα ενέργεια, αλλά και να έχετε ένα καλό και υγιές γαστρεντερικό σύστημα. Προσπαθήστε λοιπόν να αντικαταστήσετε άλλα ενδιάμεσα σνακ (όπως σάντουιτς, τυρόπιτες, τοστ, κέικ, μπισκότα) με μια χούφτα δημητριακά ολικής άλεσης. Θα δείτε διαφορά !

ΜΑΪΟΣ : Κόψτε εντελώς το έτοιμο φαγητό ! Ακόμα και το φαγητόπου θα παίρνετε στη δουλειά μαζί σας φροντίστε να είναι σπιτικό. Δε θα πιστεύετε πόσο πιο υγιεινά τρώτε έτσι και πόσες θερμίδες τελικά θα γλιτώνετε καθημερινά.

ΙΟΥΝΙΟΣ : Φροντίστε να αυξήσετε τη σωματική σας δύναμη αυξάνοντας την προπόνησή σας με ασκήσεις ενδυνάμωσης που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε γράμμωση και σμιλεμένο σώμα.

ΙΟΥΛΙΟΣ : Η θερμοκρασία έχει ήδη αρχίσει να ανεβαίνει επικίνδυνα. Αυξήστε την ποσότητα νερού που καταναλώνετε κάθε ημέρα και κόψτε ή μειώστε στο ελάχιστο την κατανάλωση αλκοόλ. Θα σας βοηθήσει με τη ζέστη και θα σας βοηθήσει να έχετε ένα αξιοζήλευτο κορμί ως τις διακοπές σας. Με το νερό θα αποβληθούν όλες οι τοξίνες από το σώμα σας.

ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ : Κατά πάσα πιθανότητα, οι διακοπές σας θα είναι σε κάποιο παραθαλάσσιο μέρος. Αυξήστε λοιπόν την ποσότητα ψαριών και θαλασσινών που καταναλώνετε και αντικαταστήστε το κόκκινο κρέας.

Green Coffee GreeceΚαθ’όλη τη διάρκεια μπορείτε συμπληρωματικά να λαμβάνετε και κάποιο ειδικό συμπλήρωμα διατροφής όπως το Svetol Green Coffee που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε πιο γρήγορα τον μεταβολικό ρυθμό σας και τις καύσεις σας και που θα σας προσφέρει πολύ πιο γρήγορα χειροπιαστά αποτελέσματα.

Τελειώνοντας τα 12 βήματα θα έχετε αποκτήσει έναν υγιεινό τρόπο ζωής και ένα τέλειο σώμα !

Uncategorized

Comments are closed.