Αποτελεσματικό αδυνάτισμα ; … Φάε λίπος !!!

Αδυνάτισμα : Παλιά … και σήμερα !!!

Κάποτε το αδυνάτισμα είχε εντελώς άλλους κανόνες από ότι σήμερα ! Η διαδικασία της απώλειας βάρους ήταν πολύ πιο επίπονη, δύσκολη και κυρίως επικίνδυνη ακόμα και για την υγεία του ατόμου αυτού.fat-green-coffee-greece

(!!!) : Πλέον το αδυνάτισμα δεν είναι “βασανιστήριο” όπως ήταν κάποτε. Αντιθέτως, γιατροί, διατροφολόγοι, γυμναστές και γενικότερα ειδικοί στην υγεία και την ευεξία, έχουν ανιχνεύσει νέους και πολύ πιο ευχάριστους τρόπου ώστε να μπορέσει ένα άτομο με κάποια παραπάνω κιλάκια να απαλλαγεί από αυτά, χωρίς όμως να διακινδυνεύσει ούτε στο ελάχιστο την υγεία του !

Βασικό σημείο αναφοράς ;;; Αυτοί οι τρόποι εκτός από σωστότεροι για τον ίδιο τον οργανισμό, είναι και πολύ πιο ευχάριστοι για τον χρήστη, με αποτέλεσμα να είναι φυσικά και πολύ πιο αποτελεσματικοί μακροπρόθεσμα αλλά και βραχυπρόθεσμα.

Νέοι κανόνες στο αδυνάτισμα !!!

Η λογική που επικρατούσε κάποτε, πως για να μπορέσουμε να αδυνατίσμουμε και να διώξουμε επιτέλους τα αντιαισθητικά παχάκια θα πρέπει να κόψουμε το φαγητό (και δεν είναι υπερβολή αυτό, αφού για πολλά χρόνια πίστευαν πως για να χάσεις βάρος θα πρέπει να βάλεις φερμουάρ στο στόμα σου), είναι πλέον παρελθόν !

(!!!) : Επιστήμονες έρχονται με μια συγκλονιστική νέα διαπίστωση, πως καταναλώνοντας λίπος μπορείς να κάψεις λίπος !!!!

Τι σημαίνει όμως αυτό ; Μην προτρέχετε και βρείτε ευκαιρία να φάτε οτιδήποτε βλαβερό υπάρχει μέσα στο σπίτι σας !

(!!!) : Η αλήθεια είναι πως ΝΑΙ … Το λίπος (και για να είμαστε ακριβείς το ωφέλιμο λίπος, δηλαδή τα καλά λιπαρά που μπορούμε να βρούμε σε διάφορες τροφές) μπορεί να βοηθήσει στην αποτελεσματική μείωση του σωματικού βάρους, επειδή συντελεί στην καύση του αποθηκευμένου στο σώμα λίπους !

Αδυνάτισμα και … λιπαρά

Το μεγαλύτερο μέρος του λίπους που καταναλώνει ένα άτομο στην καθημερινή διατροφή του θα πρέπει να προέρχεται από ακόρεστες πηγές, μονοακόρεστα (MUFA) και πολυακόρεστα (PUFA) δηλαδή λιπαρά.

(!!!) : Αυτό μάλιστα είναι κανόνας ειδικά για τα άτομα που επιθυμούν να μειώσουν το σωματικό τους βάρος.

Πού μπορούμε όμως να βρούμε αυτά τα καλά λιπαρά ;;;

Τα ωφέλιμα λιπαρά οξέα, δηλαδή τα καλά λιπαρά που όχι μόνο δεν πρέπει να τα στερούμε από τον οργανισμό μας, αλλά αντιθέτως επιβάλλεται να του τα παρέχουμε, μπορούμε να τα βρούμε σε τρόφιμα όπως :

  • το αγνό ελαιόλαδο
  • τα ψάρια (και ειδικά τα λιπαρά ψάρια όπως ο τόνος, ο σολομός, το σκουμπρί και η σαρδέλα)
  • τα σπόρια
  • τους ξηρούς καρπούς
  • όλα τα φυλλώδη λαχανικά
  • το αβοκάντο

Η κατανάλωση καλών λιπαρών οξέων μπορεί να βοηθήσει :

  • στον έλεγχο της κακής χοληστερόλης
  • στην βελτίωση της υγείας της καρδιάς
  • στην μείωση του σωματικού βάρους
  • στο κάψιμο του επίμονου κοιλιακού λίπους
Uncategorized

Comments are closed.