Τι να φάω όταν βγαίνω έξω ;;;

Δίαιτα : Πιο εύκολη στο σπίτι ή στο εστιατόριο ;

Η περίοδος διεξαγωγής μιας δίαιτας είναι πιεστική, απαιτητική και δύσκολη. Πολλά άτομα νιώθουν διατροφική αλλά και ψυχολογική πίεση μέχρι να καταφέρουν να επιτύχουν τον στόχο τους, δηλαδή να μειώσουν λίγα ή περισσότερα κιλά το σωματικό τους βάρος.pizza-green-coffee-greece

Τα φαγητά που “επιτρέπονται” και τα φαγητά που “δεν επιτρέπονται” γίνονται λίστες που πρέπει να ακολουθούνται πιστά, τα πάντα μπαίνουν στη ζυγαριά για να υπακούνε στις προτεινόμενες μερίδες και φυσικά όλα τα γεύματα ακολουθούν πιστά ένα πρόγραμμα (ιδανικό είναι το πρόγραμμα των 5 γευμάτων την ημέρα, δηλαδή πρωινό – ενδιαμεσο σνακ – μεσημεριανό – ενδιάμεσο σνακ – βραδινό).

Στο σπίτι, σύμφωνα με στατιστικές, οι κανόνες αυτοί ακολουθούνται πολύ πιο εύκολα. Το άτομο που παρακολουθεί κάποια δίαιτα μπορεί και ελέγχει καλύτερα την ποιότητα αλλά και την ποσότητα των γευμάτων του, ενώ επιπροσθέτως καθορίζει και το χρονοδιάγραμμα αυτών μέσα στο 24ωρο.

Αντιθέτως, το φαγητό σε ταβέρνες και εστιατόρια, οδηγεί συνήθως το άτομο σε ατασθαλίες που ξεφεύγουν του πλαισίου της δίαιτας και που υπερβαίνουν (κατα πολύ !) την θερμιδική αξία των επιτρεπόντων γευμάτων αλλά και ταυτόχρονα πάσχουν ως προς την διατροφική τους αξία.

Γεύματα σε ταβέρνες και εστιατόρια …

Το να ακολουθεί κάποιος ένα διατροφικό πλάνο δε σημαίνει φυσικά σε καμία περίπτωση πως θα παραιτηθεί των κοινωνικών του υποχρεώσεων ή των συνηθειών του. Σε καμία περίπτωση δεν είναι το θέμα μας να κλειστεί το άτομο στους 4 τοίχους του σπιτιού του σαν φυλακισμένο !

Το μόνο που πρέπει να κάνει είναι να μπορεί να βάζει ένα πλάνο (πριν από την προγραμματισμένη έξοδο) για το τι θα επιλέξει ως γεύμα, για να μην βρίσκεται αντιμέτωπο εκείνη τη στιγμή με τον πόθο και τη λαχτάρα του προς τα φαγητά που βλέπει να αναγράφονται στον κατάλογο.

Ένα ακόμα ζητούμενο, είναι να μάθει το άτομο να αναγνωρίζει τα γεύματά του ως προς την θερμιδική αλλά κυρίως ως προς την διατροφική τους αξία !

Γεύματα εστιατορίου – ταβέρνας & θερμιδική αξία (ανά μερίδα)

ΣΑΛΑΤΕΣ

  • σαλάτα σεφ : 750 θερμίδες
  • σαλάτα χωριάτικη : 500 θερμίδες
  • σαλάτα μαρούλι – ντομάτα – πλιγούρι : 330 θερμίδες
  • σαλάτα χόρτα (με λάδι) : 170 θερμίδες

ΝΤΙΠ

  • τζατζίκι : 250 θερμίδες
  • μελιτζανοσαλάτα : 235 θερμίδες
  • τυροκαυτερή : 330 θερμίδες
  • ταραμοσαλάτα : 225 θερμίδες

ΟΡΕΚΤΙΚΑ

  • πατάτες τηγανητές : 420 θερμίδες
  • μύδια τηγανητά : 80 θερμίδες
  • μελιτζάνες τηγανητές : 380 θερμίδες
  • καλαμαράκια τηγανητά : 300 θερμίδες
  • χταποδάκι κρασάτο : 410 θερμίδες
  • χταποδάκι στα κάρβουνα : 200 θερμίδες

ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΑ

  • παστίτσιο : 690 θερμίδες
  • μοσχαράκι γιουβέτσι : 450 θερμίδες
  • καλαμάκι κοτόπουλο : 125 θερμίδες
  • χοιρινή μπριζόλα (χωρίς συνοδευτικό) : 320 θερμίδες
  • πίτσα μαργαρίτα (με λεπτή ζύμη) : 220 θερμίδες / κομμάτι
  • μουσακάς : 520 θερμίδες

ΠΟΤΑ / ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ

  • μπύρα (κουτάκι) : 110 θερμίδες
  • λευκό κρασί (ποτήρι) : 90 θερμίδες
  • κόκκινο / ροζέ κρασί (ποτήρι) : 95 θερμίδες
  • γλυκό κρασι (ποτήρι) : 10 θερμίδες
  • σαμπάνια (ποτήρι) : 110 θερμίδες
  • αναψυκτικά (κουτακι) : 140 θερμίδες
Uncategorized

Comments are closed.